فراخوان اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد منتشر شد

یزد (پانا) - نشست مشترک شورای سیاستگذاری و شورای تخصصی جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد برای بررسی فراخوان، سایت و روند اجرایی جشنواره برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد منتشر شد

سید مجتبی حسینی، دبیر اجرایی جشنواره ساباط در نشست شورای شهر یزد، گفت: در برگزاری جشنواره ساباط تلاش شد با درنظر داشتن موارد آسیب شناسی جشنواره های پیشین استان، برنامه ریزی شود که تمرکز بر ظرفیت های شهر یزد، تولید فیلم و توجه به آثار فیلمسازان استان از اهم این موارد است.
در ادامه نشست، غلامعلی سفید رییس شورای شهر یزد اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی در راستای برگزاری جشنواره انجام شده و برای موفقیت بیشتر در این کار گروهی، برگزاری هرچه بیشتر جلسات همفکری اعضا لازم است. وی بر استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی نیز تاکید کرد.
ونوس عامری نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، زارع زاده معاون سیمای صداوسیمای مرکزیزد، احمد طالبی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، در این نشست از آمادگی دستگاههای خود برای حمایت از برگزاری این جشنواره خبر دادند.
مجید جوادیان‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و دبیر اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد نیز در پایان نشست با تاکید بر لزوم برندسازی در امور فرهنگی گفت: لازم است زمینه ای که برای برندسازی شهر یزد فراهم شده را حفظ کنیم و با همکاری دستگاه های مختلف، امیدوارم شاهد برگزاری جشنواره ای در خور جایگاه شهر میراث جهانی یزد باشیم.
همچنین سایر اعضای شورای سیاستگذاری و شورای تخصصی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار