جشنواه بین المللی فیلم یزد در حال برگزاری است

یزد (پانا) – سرپرست شهرداری یزد بیان داشت: جشنواره فیلم یزدافتخاری برای استان است که مهمترین تاثیر را بر روی صنعت گردشگری خواهد گذاشت.

کد مطلب: ۸۹۴۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواه بین المللی فیلم یزد در حال برگزاری است

جشنواه بین المللی فیلم یزد شهر میراث جهانی، به سفارش سازمان شهرهای میراث جهانی برای نخستین بار در یزد و به وسیله شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در حال برگزاری است.

سید علی مشتاقیون سرپرست شهرداری یزد برگزاری این جشنواره را افتخاری برای استان که توانسته به ثبت جهانی برسد و مهمترین تاثیر را بر صنعت گردشگری خواهد گذاشت، دانست.

مشتاقیون با بیان اینکه رویکرد اصلی این جشنواره نشان دادن شاخصه های ویژه یزد است بیان داشت: بهترین پیام برای گردشگران علاقه مند در سراسر دنیا که توجه آنها را به سمت شهر جهانی و تاریخی یزد جلب کند و چهره واقعی یزد را به درستی و بدون واسطه به نمایش بگذارد است.

وی نقش شهرداری را به عنوان متولی این جشنواره مهم دانست و تاکید نمود: حرکت اصلی در این زمینه انبوه مردم و گردشگران در سنین نوجوان و جوان انجام خواهد گرفت.

این مقام مسئول برگزاری این جشنواره را برای تداوم معرفی فرهنگ و تاریخ یزد مهم دانست و بیان داشت: در آینده مشابه این جشنواره به اشکال مختلف در زمینه های دیگری برگزار خواهد شد تا باعث جذب گردشگران جدیدی شود، لذا این نوع حرکات هزینه های زیادی را در پی ندارد بلکه باید مدیریت و ذوق لازم وجود داشته باشد.

سرپرست شهرداری در پایان تاکید کرد: قصد آن وجود دارد که تورهای گردشگری داخل استان برای شهروندان یزدی تدارک دیده شود تا آشنایی خود شهروندان به ویژه با بافت تاریخی یزد بیشتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار