رئیس دانشکده علوم قرانی شهرستان بجنورد:

وقف معامله با خداست

بجنورد (پانا) - – به مناسبت دهه وقف ،همایش وقف و دانش آموزان با حضور رئیس دانشکده علوم قرانی و مسئولین اداره اوقاف امور خیریه ،مسئولین آموزش وپرورش بجنورد در محل آموزشگاه دخترانه سمیه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۴۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
وقف معامله با خداست

رئیس دانشکده علوم قرانی شهرستان بجنورد با تأکید بر حسنه بودن وقف نزد خدا ،اظهار داشت: وقف،معامله با خداست ،یعنی بخشی از دارایی خود را به خدا بفروشیم چون فقط در اینصورت است که دارایی ما نزد خدا محفوظ می ماند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیم مهدوی پور ادامه داد: سلام،احترام،نماز،اخلاق،زبان خوش حسنه هستند ولی هیچ حسنه ای به پای وقف نمی رسد.

رئیس دانشکده علوم قرانی شهرستان بجنورد خطاب به دانش آموزان حاضر گفت: رمز موفقیت و مفید واقع شدن شما دانش آموزان در آینده ،خوب درس خواندن ،با ادب بودن،جسم سالم و با نشاط است.یعنی اگر امروز خوب درس بخوانید فردا دانشجوی فعالی خواهیدبود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی پور ادامه داد: همانگونه که قران،تحصیل علم همیشه به روز است ،وقف را نیز باید به روز کنیم و در وقف هیچ گاه سهل انگاری کرد زیرا شاید فردا دیر باشد.

وی گفت: طبق فرمایش حضرت رسول اکرم (ص) پرونده سه نفر همیشه باز است: دانشمندی که از دانشش دیگران بهره می برند ،پدر و مادری که فرزند صالح ونیکو تربیت کنند،کسی که بخشی از مال و اموالش را در راه خدا وقف کرده باشد.

در پایان زنگ وقف توسط مسئولین اداره اوقاف امور خیریه بجنورد نواخته شد.

گفتنی است به مناسبت دهه وقف ،نمایشگاه وقف در محل امامزاده شهرستان بجنورد غرفه های علمی،مذهبی و بصیرتی از تاریخ 4 آبان ماه لغایت 13 آبان ماه برگزار شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار