کمیته استانی نظارت بر بوفه‌های مدارس استان زنجان تشکیل جلسه داد

زنجان (پانا) - رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بر نظارت جدی به بوفه‌های مدارس و اهمیت پایگاه تغذیه سالم تأکید کرد.

کد مطلب: ۹۶۴۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کمیته استانی نظارت بر بوفه‌های مدارس استان زنجان تشکیل جلسه داد

رفیعی با تأکید بر اهمیت موضوع پایگاه‌های تغذیه سالم گفت: « باید دانش‌آموزان تا جای ممکن حداقل خرید را از بوفه‌های مدارس داشته باشند و بیشتر از غذاها و لقمه‌های خانگی استفاده نمایند.»

رفیعی افزود: « در نگاه جامع به ابعاد مختلف فعالیت بوفه‌ها باید شرایط مالی، وضعیت بهداشتی و نظارت بر فعالیت بوفه‌ها در نظر گرفته شوند. باید سازمان دانش‌آموزی برنامه‌ریزی‌های لازم را برای بوفه‌ها در جهت تربیت اقتصادی دانش آموزان که درسندتحول نیز تاکید شده به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا نمایند و اداره بهداشت بر مسائل بهداشتی نظارت نماید و معاونت پشتیبانی استان بر قرارداها و مسائل مالی بوفه‌ها نظارت کامل داشته باشد.»

رفیعی تأکید کرد: «باید عملکرد بوفه‌ها به صورت گزارشهای سه ماهه به مسئولین هر منطقه با تشریح جزء به جزء مسائل ارسال شوند. هر گونه تخلف باید به اداره ارزیابی عملکرد گزارش و اقدامات لازم انجام شوند.»

در ادامه جلسه فیروز مهدی رئیس سازمان دانش‌آموزی خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته از طرف این سازمان را ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار