علی محمد بابایی مدیر جدید باشگاه خبرنگاران جوان یزد شد

یزد (پانا) - مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در مراسمی علی محمد بابایی را به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان یزد منصوب کرد.

کد مطلب: ۹۶۳۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
علی محمد بابایی مدیر جدید باشگاه خبرنگاران جوان یزد شد

امیر احمد پهلوانیان در این مراسم با اشاره به ضرورت بکارگیری روش‌های نوین در تهیه گزارش‌ها و مستند‌های خبری، گفت: خبرنگاران باید در تولید اخبار خود ابتکار عمل داشته و به دنبال تهیه خبر‌های خلاقانه باشند.

او با اشاره به اینکه باشگاه خبرنگاران برندی در حوزه آموزش‌های رسانه‌ای است، افزود: این مجموعه، در پرورش نیرو‌های پرانگیزه، خلاق و جوان نقش بسزایی دارد.

مهدی سلطانی معاون خبر صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این مراسم گفت: لازمه کار خبرنگاری، خلاق بودن، داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت است تا در کنار آن با سرعت و صحت بتوان در این حوزه، موفق عمل کرد.

علی محمد بابایی مدیر جدید باشگاه خبرنگاران جوان یزد نیز گفت: خبرنگاران خلاق با روی آوردن به جریان سازی خبری، تحلیل‌های رسانه ای، خلاقیت و جذابیت در شیوه‌های معمول خبرنویسی می‌توانند اقتدار و محبوبیت خود را در فضای مجازی مستحکم کرده و افزایش دهند.

او افزود: فضای مجازی محبوبیت غیر قابل انکاری در بین عامه مردم دارد و در این عرصه هر شخصی می‌تواند به صرف داشتن تنها یک گوشی هوشمند به تولید و انتشار محتوا بپردازد و خود را تولید کننده و منتشر کننده برخی اخبار و اطلاعات بداند، اگرچه این کار آسیب‌هایی را به همراه دارد.

پیش از این، محمدعلی بختیار امینی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار