نشست صمیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با دانش آموزان خبرنگار

یزد( پانا ) _ مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد: استفاده حداکثری از ظرفیت خبرگزاری دانش آموزی پانا در زمره اولویت‌های آموزش و پرورش استان است.

کد مطلب: ۹۵۴۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با دانش آموزان خبرنگار

" عباسعلی دانافر" در آستانه سال تحصیلی جدید در جمع خبرنگاران برگزیده خبرگزاری پانای استان یزد با اشاره به سیاست های پیش روی دستگاه تعلیم و تربیت گفت: خبرگزاری دانش آموزی پانا بالاترین سرمایه آموزش و پرورش برای اطلاع رسانی است و تلاش می‌کنیم از این ظرفیت بزرگ نهایت استفاده را ببریم.

دانافر بهره گیری از نیروهای متخصص و باتجربه در این خبرگزاری را نشانه توجه ویژه مدیریت آموزش و پرورش به خبرگزاری پانا دانست و افزود :از این پس اولین و مهمترین خبرهای آموزش و پرورش استان را در خبرگزاری پانا خواهید دید.

ایشان از تعمیم این خط مشی به آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق ۱۴ گانه استان خبر داد و افزود: به روسا و مدیران آموزش و پرورش نواحی، شهرستان ها و مناطق تاکید کرده‌ام در مسیر اطلاع رسانی با خبرگزاری پانا ارتباط بسیار تنگاتنگ داشته باشند.

وی در پایان با قدردانی از خبرنگاران فعال پانا از آنان خواست درانعکاس طرح‌ها و برنامه‌ها و سیاست‌های آموزش و پرورش و برنامه های مدارس تمام توان و همت خویش را به کار بندند. در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از خبرنگاران برتر پانا در سال تحصیلی ۹۸_۹۷ تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار