امام جمعه شهرقدس: پیامبر اسلام(ص) اسوه حسنه، الگوی تمام عیار و تجسم اخلاق هستند

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس در خطبه های نماز جمعه گفت: مسئولین شهرقدس به مشکلات مردم و رفع چاله‌های شهر توجه جدی داشته باشند.

کد مطلب: ۹۶۳۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرقدس: پیامبر اسلام(ص) اسوه حسنه، الگوی تمام عیار و تجسم اخلاق هستند

حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهر قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و خدا محوری در زندگی بیان کرد: پیامبر اسلام(ص) اسوه حسنه، الگوی تمام عیار و تجسم اخلاق هستند و هجرت تاریخی پیامبر در اول ماه ربیع الاول درسی بزرگ به همراه دارد و یکی از این درس‌ها این بود که پیامبر اسلام برای پیشبرد اهداف الهی سختی ها را به جان خریدند و در نتیجه مقاومت ایشان اسلام فراگیر شد.

او در ادامه گفت :پیامبر اسلام در دوران هجرت چهار مسجد ساختند و اولین نماز جمعه را اقامه کردند و حکومت اسلامی را تشکیل دادند که اینها از ویژگی‌های حاکم اسلامی است.

امام جمعه شهرستان قدس در ارتباط با اهمیت وقف گفت: وقف موجب ماندگاری مال انسان می‌شودو کمکهایی که در ساخت صحن و سرای ائمه(ع) و مساجد میشود و کمکی به بیماران میشود همیشه ماندنی است.

او با اشاره به اسناد وقفی در شهرستان قدس گفت: ستاد اجرایی برای این امر تشکیل شده و روند صدور سند املاک وقفی در شهر قدس در حال انجام و رفع این مسئله است.

او خاطر نشان کرد: شاهکار اطلاعاتی پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری مدیر آمد نیوز موجب شد حلقه فتنه‌های اطلاعاتی دشمن پاشیده شود و حامیان ضدانقلاب خارج نشین، سلطنت‌طلب ها، سرویسهای بیگانه و منافقین داخلی شناسایی شدند و باعث گیج شدن دشمنان شد و هنوز در اقتدار سپاه مانده اند.

امام جمعه شهرستان قدس اذعان کرد: در پیاده روی اربعین صحنه ای از حکومت مهدوی دیده میشد و شعار لبیک یا حسین بشارت از زمینه سازی ظهور امام عصر(عج) است. از مرجعیت عراق و نیروهای حشدالشعبی و موکب داران که با روحیه سبقت در خدمت به زائران حسینی خدمت میکردند صمیمانه تشکر میکنیم.

حجت الاسلام جوکار با اشاره به آغاز فصل بارندگی اظهار داشت: مسئولین شهرقدس به مشکلات مردم و رفع چاله‌های شهر توجه جدی داشته و تقاضا داریم برای رضای خدا و در خدمت مردم ساماندهی این مسئله را داشته باشند ومدیریت بحران نیز از وقوع سیل پیشگیری کند و مسیرهای آب را پاکسازی نماید.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار