مدیرکل کانون آذربایجان شرقی اعلام کرد:

 غرفه های کانون میزبان کودکان و نوجوانان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز

تبریز(پانا) - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برنامه های گسترده و متنوعی را برای بازدید کنندگان از هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز تدارک دیده است.

کد مطلب: ۹۶۲۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
 غرفه های کانون میزبان کودکان و نوجوانان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز

علی بینش با اعلام این مطلب تاکید کرد: توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان و خانواده ها از مهمترین اهداف حضور کانون پرورش فکری در این نمایشگاه است.

وی در عین حال افزود: از ابتدای سال 98 طرح توسعه کتابخوانی در قالب برنامه ها و فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در استان آذربایجان شرقی در اجرا است که حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و معرفی طرح های متنوع و جذاب در موضوع کتاب و کتابخوانی از جمله این برنامه هاست.

مدیرکل کانون آذربایجان شرقی برپائی نشست های تخصصی با حضور نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان، تقدیر از کودکان و نوجوانان کتابخوان، برپائی کارگاه های هنری، قصه گوئی، معرفی کتاب، اجرای مسابقه، معرفی فعالیت کتابخانه های سیار و نیز معرفی فعالیت ها و دستاوردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در امر کتابخوانی را از جمله فعالیت ها و برنامه های کانون در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز عنوان کرد.

بینش با اشاره به عرضه جدیدترین کتاب های منتشر شد توسط کانون در این نمایشگاه افزود: غرفه مجزایی نیز برای فروش کتاب های کانون که همواره مورد استقبال و توجه مخاطبان و اولیای تربیتی بوده از برنامه های کانون در هفدهیمن نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز است.

وی با تقدیر از همت و تلاش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپائی این نمایشگاه، افزود: نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز فرصت بسیار ارزشمندی برای توسعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه است. گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب روزهای 29 مهرماه الی 4 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار