معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش چناران

هفته انجمن اولیا ومربیان هفته ارتباط نزدیک خانه ومدرسه است

چناران (پانا)- معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش چناران در جلسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دکتر حسابی گفت: هفته انجمن اولیا ومربیان ، یعنی هفته ارتباط نزدیک خانه ومدرسه ومشارکت وهمکاری اولیا و مربیان می باشد

کد مطلب: ۹۶۲۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
هفته انجمن اولیا ومربیان هفته ارتباط نزدیک خانه ومدرسه  است

نصیری معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش چناران که در جلسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دکتر حسابی شرکت کرده بود ضمن تبریک هفته انجمن اولیا و مربیان گفت: انجمن اولیا و مربیان هیات منتخبی از پدران و مادران دانش آموزان و مربیان مدرسه است که با هدف تلاش و همکاری در جهت پیشبرد امور آموزشی و پرورشی دانش آموزان تشکیل می شود.
معاون پرورشی و نربیت بدنی آموزش و پرورش چناران بیان کرد: هفته انجمن اولیا ومربیان، هفته ارتباط نزدیک خانه ومدرسه ومشارکت وهمکاری اولیا ومربیان می باشد
وی گفت: مهمترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی، هماهنگی و هم سویی نظری و عملی میان مربیان و خانواده است. ممکن است رفتار و شیوه های تربیتی مربیان با رفتار و روش های تربیتی اولیا در خانواده متفاوت و یا احیاناً متضاد باشد که در این صورت تاثیرهای ویرانگری بر شخصیت کود ک دارد.
نصیری گفت: از این اصل تربیتی می توان ضرورت ارتباط و تبادل نظر میان اولیا با مربیان را درک کرد
وی در ادامه هفته بهداشت و روان را که هفته گذشته بود را به همه خانوادها و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت و بیان کرد: همان طور که همه ما به بهداشت تن و جسم خویش اهمیت می دهیم جا دارد به بهداشت روان نیزنگاه ویژه ای داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار