جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: والدین و اولیای مدرسه باید باهم و در تعامل و همکاری دوجانبه برای آینده دانش آموزان تلاش کنند.

کد مطلب: ۹۶۲۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد

نادر جهان آرای افزود: انجمن اولیا و مربیان هر مدرسه هیأت منتخبی از اولیای دانش آموزان و مربیان همان مدرسه است؛ که با تفاهم و با هدف تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان در راستای کمک به ارتقای کیفیت فعالیت های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط خانه و مدرسه فعالیت می کند.

جهان آری با بیان اینکه والدین و اولیای مدرسه باید باهم و در تعامل و همکاری دوجانبه برای آینده دانش آموزان تلاش کنند افزود: اولیای مدرسه و خانه باید باهم برای اثربخشی لازم تلاش کنند.
وی با اشاره به تمایل دانش آموزان به فضای مجازی گفت: والدین باید همراه با معلمان، فرهنگ استفاده صحیح از تکنولوژی را در بین فرزندان نهادینه کنند.

نادر جهان آرای در ادامه بیان کرد،که خانواده به عنوان اصلی ترین واحد اجتماعی دارای کارکردهای مهم فرهنگی، اقتصادی، عاطفی و اعتقادی است. و با برنامه ریزی مطلوب در آموزش و پرورش، اولیا با مشارکت مستمر و موثر می توانند نقش اتاق فکر و نقش کلیدی را در تصمیم گیری های آموزشی و پرورشی، ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار