جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ابرکوه برگزارشد

ابرکوه (پانا) - جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سالن اداره آموزش و پرورش با حضور مدیران دوره متوسطه  دوم تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۶۲۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ابرکوه برگزارشد

دادستان شهرستان گفت :باید در امر آسیب های اجتماعی هم اندیشی و تعامل بیشتری بین سیستم قضایی و آموزشی باشد تا جرایم کیفری کاهش یابد و برای این امر باید کارگروه تشکیل شود و تابلو در زمینه تبیین عناوین مجرمانه و آگاه کردن دانش آموزان در مدارس نصب گردد .

رنجبر افزود:باید بررسی شود که دانش آموزان به کدام آسیب اجتماعی بیشتر گرایش نشان می دهند تا ریشه یابی شود.بزرگترین آسیب هم اکنون در فضای مجازی اتفاق می افتد و باید با تعامل انتقال تجربیات داشته باشیم و در زمینه آگاه سازی نوجوانان بیشتر اقدام کرد.در سخنی از امام علی (ع) آمده است که اساسی ترین برنامه پیشگیری از انحراف و تباهی مبارزه با جهل و نادانی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن تشکر از حضور دادستان و مدیران مدارس اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی را بیان کرد و تصریح نمود که افراد نیاز ویژه به توجه دارند و قطعا کم توجهی و فشار خانواده ها روی فرزندان در خانه و مدرسه باعث ایجاد دغدغه ها و ناهنجاری هایی می شود .

محمد علی کریمی افزود: با نگاه به آمار طلاق و پایین آمدن سن ازدواج باید انتظار طلاق رسمی و عاطفی را داشت ، جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید وحدت رویه داشته باشیم و با همیاری مدیران مدارس و مشاورین فعال در عرصه اجتماعی و انجمن های مردم نهاد این امر تحقق پذیر است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار