جلسه هماهنگی راهپیمایی روز 13 آبان شهرستان اشکذر برگزار شد

یزد(پانا)- فرماندار اشکذر با بیان اینکه 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نماد استکبار ستیزی شناخته شده است، گفت: تمام ارگانها، نهادها و اقشار مختلف مردم شهرستان در کنار دانش آموزان در این مراسم حضوری پرشور داشته باشند.

کد مطلب: ۹۶۱۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی راهپیمایی روز 13 آبان شهرستان اشکذر برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان به ریاست " هادی هادی نسب" فرماندار و با حضور "حجت الاسلام محمد فخرالدینی" رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و سایر اعضا در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

فرماندار اشکذر با بیان اینکه 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نماد استکبار ستیزی شناخته شده است، گفت: تمام ارگانها، نهادها و اقشار مختلف مردم شهرستان باید در کنار دانش آموزان در این مراسم حضوری پرشور داشته باشند.

هادی هادی نسب با تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی 13 آبان، گفت: طبق ابلاغ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، کمیته های مختلفی اعم از امنیتی، دانشجویی، دانش آموزی، تبلیغات و فضا سازی شهری، ارتباطات و اطلاع رسانی، تشکل های مردمی، طلاب و روحانیون و... در شهرستان ها برای برگزاری این راهپیمایی تشکیل خواهد شد.

فرماندار اشکذر با بیان اینکه مسئول هر یک از این کمیته ها در شهرستان اشکذر توسط اداره تبلیغات اسلامی مشخص شده و باید مطابق با شرح وظایف خود جهت اجرای هرچه بهتر این مراسم اقدام کنند، افزود: برنامه ریزی های صورت گرفته کمیته های شهرستانی باید برای حضور حداکثری دانش آموزان تمام مناطق مختلف در راهپیمایی 13 آبان باشد تا شاهد برگزاری راهپیمایی با شکوه تر از سال های گذشته در این شهرستان باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه در تقویم رسمی کشور روز سیزدهم آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده ، گفت: شعارها و فریادهای روز 13 آبان آزادی خواهی، عدالت طلبی ،ظلم ستیزی و وحدت رویه ملت بزرگ ایران در برابر استکبار و زورگویان دنیا است.

در پایان این نشست ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان در مناطق مختلف شهرستان و هم چنین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی، مقرر گردید مسئولان هر یک از کمیته ها ضمن برگزاری نشست های مشترک با یکدیگر نسبت به جمع بندی و ارائه گزارش نهایی به فرمانداری اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار