فرماندار اشکذر: جدی ترین مطالبه مردم رسیدگی به مشکلات زیست محیطی است

یزد(پانا) - فرماندار اشکذر در جریان بازدید از واحد نیروکلر یزد در شهرک صنعتی نیکو گفت:مسائل زیست محیطی به دغدغه و نگرانی مردم شهرستان تبدیل شده و می طلبد که برای حفاظت از سلامت جامعه پیوست زیست محیطی در صنایع شهرستان رعایت شود.

کد مطلب: ۹۶۱۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اشکذر: جدی ترین مطالبه مردم رسیدگی به مشکلات زیست محیطی است

" هادی هادی نسب " با بیان اینکه استقرار صنعت برای توسعه و اشتغال زایی است و باید در کنار آن الزامات زیست محیطی را رعایت نمود، اظهار داشت:رسیدگی به مشکلات زیست محیطی به عنوان جدی ترین مطالبه مردم شهرستان است که در مجموعه فرمانداری در دست پیگیری است.

وی خاطر نشان کرد: محصولات این شرکت عمدتا مرتبط با تولید سموم در بخش کشاورزی و مواد شوینده است، لذا تأمین محیط زیستی پاک، تعهد به پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و رعایت استانداردهای مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست نیز ضروریست.

فرماندار اشکذر تاکید کرد: در گشت های ماهانه مشترکی که متشکل از نماینده فرمانداری و محیط زیست از واحدهای صنعتی شهرستان صورت می گیرد، این موارد به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته و واحدهایی که در این زمینه قصور و یا کوتاهی انجام داده باشند شناسایی و جهت برخورد به مراجع قضایی شهرستان معرفی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار