معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان پاکدشت : روستاهای پاکدشت بر ریل توسعه و پیشرفت قرار دارند

پاکدشت (پانا)- بازدید معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان پاکدشت از سالن ورزشی چند منظوره روستای محمود آبادمنطقه انجام شد.

کد مطلب: ۹۶۱۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان پاکدشت : روستاهای پاکدشت بر ریل توسعه و پیشرفت قرار دارند

در راستای نظارت بر اجرای پروژه‌های مهم عمرانی و خدماتی دولت تدبیر و امید در روستاهای شهرستان پاکدشت، برنامه بازدید محمد مهدی قمی معاون امور عمرانی فرمانداری پاکدشت از روند اجرای نصب کفپوش سالن ورزشی چند منظوره روستای محمود آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

در این بازدید قمی ضمن قدردانی از زحمات دهیاری و شورای اسلامی این روستا به سیاست دولت تدبیر و امید در عمران و آبادانی روستاها اشاره نمود و پیگیری مطالبات مردم و تلاش در راستای حل مشکلات روستاها را از اهداف عالی دولت برشمرد.

او افزود:فعالیت‌های خوبی در زمینه ورزشی در سطح روستاهای کشور صورت گرفته و در حال حاضر همه روستاهای کشور با جمعیت بالای بیست خانوار دارای فضای ورزشی هستند.

قمی بیان داشت:با توجه به استعداد خوب منطقه در حوزه ورزشی، تلاش می‌کنیم تا این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسدو جوانان این منطقه نیاز به تمرین برای شکوفایی استعدادهای ورزشی خود دارند.

سالن چند منظوره روستای محمد آباد در زمینی به مساحت ۱۲۹۶ متر با ارتفاع دوازده متر و سقف قوسی و دویست و شانزده متر نیم طبقه از محل اعتبارات ارزش افزوده احداث شده و هم اکنون در مراحل نهایی آماده سازی و تجهیز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار