برگزاری ، جلسات کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش کلات در مدارس شهرستان

کلات (پانا)- با تصمیم اعضای کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش کلات مبنی بر برگزاری جلسات این کمیته در مدارس شهرستان ،سی و دومین جلسه کمیته توسعه مدیریت با حضور مدیریت ،معاونین و کارشناسان اداری آموزش و پرورش کلات و مدیران مدارس و مسئولین محلی مرکز دهستان هزار مسجد در آموزشگاه حاج اسدالله صفایی لایین برگزار شد .

کد مطلب: ۹۶۱۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ، جلسات کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش کلات در  مدارس  شهرستان

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در ابتدا ضمن عرض خداقوت به مدیران مدارس و خیر مقدم به مسئولین محلی دهستان هزار مسجد ، لازمه ی رضایتمندی همه ارکان تاثیر گذار در امر تعلیم و تربیت را وجود یک تیم همراه و همدل در یک مجموعه دانست و گفت :ما برای اولین بار در آموزش و پرورش تصمیم گرفتیم برای بررسی مشکلات مدارس و آشنایی با نظرات همکارانمان ، جلسات کمیته توسعه مدیریت را به درون مدارس شهرستان ببریم ک از نزدیک وضعیت موجود در مدارس را آسیب شناسی کنیم و برای پیش برد اهدافمان به فهم و درک مشترکی برسیم تا بر امر تعلیم و تربیت اثر گذار باشد .

وی در ادامه افزود: ما در دستگاه تعلیم و تربیت به دنبال بهره وری درست هستیم و در امر بهره وری دو مقوله مهم کارایی و اثر_بخشی را به جد دنبال می کنیم .

مدیر آموزش و پرورش در ادامه عنوان کرد : برای دستیابی به یک دستاورد باید موضوع کیفیت را جدی بگیریم ، چرا که امروزه دانش آموزان به دنبال مسائل نوین آموزشی هستند .

ما باید حرکت به صورت تک بعدی در امر تعلیم و تربیت را کنار بگذاریم و همه ابعاد وجودی یک دانش آموز را کنار هم قرار دهیم تا تربیت صحیح اتفاق بیافتد .

ما در بحث ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان باید روزمرگی را از آنها دور کنیم و از الگوهای دینی و مذهبی به درستی استفاده کنیم .

پروانه در پایان افزود: اگر می خواهیم تغییری را ایجاد کنیم باید از خرد جمعی استفاده کنیم و با تفکر کار ها را پیش ببریم تا آنچه را که به دانش آموزان آموزش می دهیم مثمر ثمر واقع شود .

در ادامه جلسه هر یک از مدیران به بیان نظرات ،دیدگاه ها و مشکلات مربوط به مدارس خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

لازم به ذکر است در این جلسه مسئولین محلی ضمن مفید دانستن این ایده جدید که جلسات را باید به درون مدارس برد از زحمات مدیریت آموزش و پرورش ،معاونین و کارشناسان اداری تقدیر نمودند و آمادگی خود مبنی بر همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش را اعلام نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار