زنگ احداث مدارس خیر ساز در ناحیه یک اهواز نواخته می‌شود

اهواز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از پیگیری برای احداث تعدادی مدرسه با همت خیرین مدرسه ساز در این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۱۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ احداث مدارس خیر ساز در ناحیه یک اهواز نواخته می‌شود

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به لزوم احداث مدرسه در بخشی از مناطق روستایی اهواز، گفت: صبح امروز تمهیدات لازم جهت احداث ۲ مدرسه با حضور خیرین مدرسه ساز، با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان اندیشیده شد.

او با عنوان اینکه این ۲ مدرسه در روستا‌های ام الطمیر و کاظمیه ۱ احداث می‌شوند، بیان داشت: دبستانی ۳ کلاسه در روستای کاظمیه یک از توابع بخش اسماعیلیه و دبیرستانی ۶ کلاسه در روستای ام الطمیر احداث می‌گردد.

نیسی گمراوی با اشاره به اینکه جذب خیرین را به عنوان یکی از اولویت‌های خود در نظر گرفته ام، تصریح کرد: رایزنی‌های اولیه در جهت احداث مدارس دیگری نیز در کوی علوی و کوی گلبهار در حال انجام است که امیدوارم تا نیمه آذر ماه روند احداث آن‌ها نیز آغاز شود.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، با بیان اینکه توسعه فضای آموزشی در این ناحیه با توجه به گسترش سالیانه تعداد دانش آموزان یک ضرورت جدی است، اذعان داشت: روند تخریب و آوار برداری دبستان قدیمی و مستهلک دکتر هوشیار واقع در خیابان پیشاهنگی نیز در مراحل پایانی قرار دارد و تا روز‌هانای آینده فرآیند احداث پروژه آموزشی بزرگی در آن آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار