سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با پانا :

شورای دانش آموزی  بازوی مشورتی مدارس است

اهواز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در دبیرستان پاینده گفت : شوراهای دانش آموزی ؛ بازوان مشورتی مدارس هستند .

کد مطلب: ۹۶۳۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش آموزی  بازوی مشورتی مدارس است

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز صبح امروز چهارشنبه ۱ آبان ماه ۹۸ در حاشیه برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان پابنده و در گفتگو با خبرنگاران پانا مستقر در این مدرسه ؛ گفت : دانش آموزان برخوردار از از توانایی های بالقوه ای هستند، تعامل و مشارکت پذیری دانش آموزان و استفاده از توانایی هایشان با حضور در شورای دانش آموزی میسر می شود.

او با بیان اینکه در واقع این شورای بستر های لازم را برای ورود دانش آموزان به اجتماع و مشارکت در فعالیت های اجتماعی فراهم می کنند افزود : شورای های که فضای تمرین مشارکت و مسؤولیت پذیری، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس و حضور بیشتر در فعالیت های گروهی را سبب می شوند.

نیسی گمراوی تاکید کرد : انتخابات شورای دانش آموزی نماد توسعه فعالیت های آموزش و پرورش است. این شورا فرصتی مناسب برای مشارکت عملی دانش آموزان در توسعه و تقویت فعالیت های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و هنری در مدارس را فراهم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار