مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد: اعزام 700 مددجوی این نهاد به پیاده‌‎روی اربعین حسینی

زاهدان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان از اعزام ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال‌جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۱۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد:  اعزام 700 مددجوی این نهاد به پیاده‌‎روی اربعین حسینی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و‌بلوچستان در بازدید از موکب‌های خدمات‌رسان به زائران حسینی در دیدار با نماینده ستاد مردمی اربعین استان در مرز میرجاوه اظهار کرد: این نهاد در سال‌جاری ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت استان سیستان و‌بلوچستان را به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می کند.

سید مهدی عبادی، افزود: با توجه به فضای معنوی و وصف‌ناشدنی شرکت در حماسه حسینی و نظر به اهمیت اعزام پرشور زائران تحت حمایت به حماسه زیارت اربعین حسینی بستری مناسب برای حضور گسترده مددجویان تحت حمایت در این همایش عظیم پیش بینی شده است.

او ادامه داد: این نهاد در سال‌جاری ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت استان سیستان و بلوچستان را به پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام می کند.

مدیر کل کمیته امداد ابراز کرد: سال گذشته ۲۲۸ نفر با کاروان و ۵۳۶مددجوی تحت حمایت با کمک این نهاد به سفر زیارتی عتبات عالیات و پیاده‌روی اربعین اعزام شدند.

او گفت: بهره گیری از ظرفیت مرز این شهرستان در حوزه خدماتی، حمل و نقل، پذیرایی و غیره نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی در استان سیستان و بلوچستان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار