مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: پیشرفت هر جامعه مرهون توسعه ی نیروی انسانی است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه طرح اعتلای بسیج فرهنگیان گفت: پیشرفت هر جامعه مرهون توسعه ی نیروی انسانی است که رهبری فرزانه در بیانیه گام دوم انقلاب از آن به عنوان مهمترین ظرفیت امیدبخش کشور یاد می‌کند.

کد مطلب: ۹۶۰۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: پیشرفت هر جامعه مرهون توسعه ی نیروی انسانی است

حمید رضا رخشانی اظهار کرد:یکی از کلیدی ترین و بنیادی ترین واژه ها در ادبیات انقلاب اسلامی، واژه پر بسامدوصدالبته مبارک ومتبرک «بسیج» است .
وی افزود:بسیجی به تعبیر حضرت امام (ره) کسی است که در عمل علاقه خود را به پیشرفت وحفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی وشان وحیثیت ملت مسلمان نشان دهد.
رخشانی ادامه داد : پیشرفت هر جامعه ای مرهون توسعه ی نیروی انسانی است، همان نیروی انسانی که رهبری فرزانه در بیانیه گام دوم انقلاب از آن به عنوان مهمترین ظرفیت امیدبخش کشور یاد می‌کند.
وی گفت: آموزش و پرورش در این مسیر نقش بسیار اثرگذار و جریان‌ساز دارد ،از همین رو پیوند آموزش و پرورش و بسیج در راستای ماموریت مشترکی که برای تربیت نسل جوان، ،مومن، انقلابی ،آگاه و هوشیار در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده دارند، بستری ارزشمند و تحول آفرین را در پیش رو خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد:بر هیچ کسی تلاش های خالصانه همکارانمان در بسیج فرهنگیان در مسیر ارتقای کارکردهای تربیتی ،فرهنگی و معنوی معلمان پوشیده نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار