مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

آموزش و پرورش برای تحقق ماموریت های خود در حوزه تعلیم و تربیت نیازمند تعامل فرادستگاهی است

بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی: آموزش و پرورش برای تحقق ماموریت های خود در حوزه تعلیم و تربیت نیازمند تعامل فرادستگاهی است.

کد مطلب: ۹۶۱۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش برای تحقق ماموریت های خود در حوزه تعلیم و تربیت نیازمند تعامل فرادستگاهی است

عباس سعیدی نشست هم اندیشی روسا، کارشناس مسئولان و کارشناسان سوادآموزی شهرستان ها و مناطق استان اظهار کرد: آموزش و پرورش برای تحقق رسالت ها و ماموریت های خود در حوزه تعلیم و تربیت نیازمند تعامل فرادستگاهی است.

سعیدی در ادامه افزود: در یکی از ماموریت های جدی باید برای انسداد مبادی بی سوادی اهتمام ورزید.

ملیحه یغمایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی هم با اشاره به اینکه ممانعت از تحصیل جرم است، از اهتمام برای پوشش حداکثری تحصیل خبر داد و افزود: فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها برای تحقق پوشش حداکثری تحصیل بسیج شده اند.

به گفته وی توجه به بازماندگان از تحصیل و ترک تحصیل کردگان از تاکیدات استاندار خراسان شمالی است که همه ارکان دولت در شهرستان ها و مناطق برای تحقق آن بسیج شده اند.

مهدی مودی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این نشست با اشاره به جایگاه استان در حوزه سوادآموزی از اهتمام و دقت نظر استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی قدردانی و اظهار کرد: همراهی مدیران کل دفتر اجتماعی و فرهنگی و امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی در تحقق ماموریت ها و رسالت های سوادآموزی و پشتیبانی از آن ستودنی است.

به گفته وی باید شورای پشتیبانی سوادآموزی در شهرستان ها را جدی گرفت و از ظرفیت فرمانداران در راس این شورا بهره جست.

گفتنی است نشست هم اندیشی مدیران سوادآموزی شهرستان ها و مناطق استان به میزبانی مرکز آموزشی رفاهی روئین اسفراین برگزار شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار