برگزاری اولین جلسه هم اندیشی نمایندگان نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی مناطق

تهران (پانا) - اولین جلسه هم اندیشی نمایندگان نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی مناطق در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۹۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه هم اندیشی نمایندگان نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی مناطق

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، این جلسه با حضور اعضای دبیرخانه استانی و نمایندگان مناطق آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی برگزار گردید.

در این جلسه، عباسعلی زارعی رئیس گروه تولید و تحلیل محتوای آموزشی و پرورشی شهر تهران این جشنواره را جشنواره ای مهم در راستای صیانت از برنامه درسی ملی با هدف های آموزشی و تربیتی که بیانگر نقش مؤثر محتوای الکترونیکی در امر یاددهی - یادگیری می باشد ، اثر بخش توصیف کرده و علاوه بر ارائه گزارش از نحوه انجام و نتایج برگزاری جشنواره در سنوات گذشته به بیان انتظارات دبیرخانه استانی و شیوه اجرای برگزاری نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در شهر تهران پرداخت.

هم چنین زارعی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره در اجرای مفاد سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی می باشد، بر اهمیت اجرای این جشنواره تاکید داشته و به بیان اهداف برگزاری جشنواره و نکات مهم اجرایی همانند؛ فرهنگ سازی مناسب برای شرکت در جشنواره ، همکاری و هماهنگی بین همه اعضای کمیته - حضور فعال، مستمر و خستگی ناپذیری مسئولان منطقه ای و اجرایی در سطح استان (مدارس، مناطق و اداره کل) و تلاش در ارتقاء کیفیت برگزاری این ماموریت مهم پرداخت.

در ادامه ابوالقاسم حدادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی ضمن تشکر از همکاران و تقدیر از نحوه اجرای این جشنواره در سنوات گذشته به اهمیت استفاده از نرم افزارها و رسانه های تعاملی در جهت ارتقای توانمندی و مهارت های لازم در زندگی و مفاهیم روز دانش آموزان و معلمان پرداخت و با اشاره به بیان این نکته که ماموریت اصلی آموزش و پرورش، تربیت همه جانبه با عنایت به فلسفه علمی و آموزشی است ، اذعان داشت که باید شیوه تربیت اولیاء دانش آموزان علاوه بر جنبه علمی در همه زمینه ها از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... باشد.

حدادی در ادامه به اهمیت ایجاد و استفاده مثبت، از فضاهای دیجیتالی و نقش و جایگاه ویژه شهر تهران در کشور در خصوص برگزاری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی و همچنین فراهم آوردن بستر لازم برای کاربست آثار تولیدی در این جشنواره تاکید نمود.

لازم به ذکر است نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی از تاریخ 16 مرداد در شهر تهران آغاز و در 30 آبان ماه سال جاری خاتمه می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار