محمدصیدلو: همه دانش‌آموزان ایرانی باید هویت ایرانی، اسلامی خود را حفظ کنند

تهران (پانا) - اولین نشست خیرین حامی دانش آموزان بازمانده از تحصیل شهرستان‌های استان تهران در سالن شورای آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل اموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو: همه دانش‌آموزان ایرانی باید هویت ایرانی، اسلامی خود را حفظ کنند

در این نشست محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی اظهار داشت: یکی از وظایف ما به عنوان خادمان ملت در آموزش و پرورش این است که هیچ دانش‌آموزی به دلیل وجود انواع مشکلات از تحصیل محروم نباشد و این مطلوب دست یافتنی نیست مگر به همت و کمک نوع دوستانه شما خیرین که همیشه در کنار ما و به یاری ما شتافته اید.

او در ادامه با اشاره به اینکه حدود پنجاه درصد از مدارس کل کشور به دست پر برکت خیرین مدرسه ساز ساخته و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته افزود: طبق بررسی‌های انجام شده بیش از دو هزار دانش‌آموز در استان ما شناسایی شدند که به دلیل مشکلات مختلف از ادامه تحصیل و حضور در مدرسه محروم هستند.

صیدلو شور و نشاط کودکی و نوجوانی را مهمترین عامل تشکیل شخصیت اجتماعی و رشد یافته یک انسان عنوان کرد و بیان داشت: همه دانش‌آموزان ایرانی باید هویت ایرانی اسلامی خود را حفظ کنند و نباید بخاطر مشکلات اقتصادی یا تامین مخارج خانواده و زندگی از تحصیل باز مانند و ما از شما خیرین که همیشه یاور ما بودید می‌خواهیم که با تشکیل این مجمع ارزنده همچون گذشته در جهت ارتقاء سطح فرهنگ و دانش و ایجاد زمینه مساعد برای تحصیل این عزیزان همت گماریم.

در ادامه این نشست انتخابات هیئت امنا و هیئت مدیره مجمع خیرین حامی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل شهرستانهای استان تهران با حضور محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرزانه مروستی مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران، محمد حسین مقیمی استاندار سابق تهران و عضو مجمع خیرین مدرسه ساز و دیگر اعضای این مجمع برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار