نشست کارگروه انسداد مبادی بی سوادی شهرستان دهاقان برگزار شد

اصفهان (پانا) - نشست کارگروه انسداد مبادی بی سوادی شهرستان دهاقان با حضور مسئولین و روسای ادارات و نهاد های شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست کارگروه انسداد مبادی بی سوادی شهرستان دهاقان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دهاقان نشست کارگروه انسداد مبادی بی سوادی دهاقان با حضور مدیر آموزش و پرورش، فرماندار، مسئولین و روسای نهادها و ادارت شهرستان در سالن نشست های آموزش و پرورش برگزار شد.

رجب فرهمندیان، مدیر آموزش و پرورش دهاقان در مورد اهم اقدامات و فعالیت های این مدیریت در جهت انسداد مبادی بی سوادی در سال تحصیلی گذشته گزارشی ارایه نموده و بحث در مورد 4 موضوع دانش آموزان عشایر غایب، دانش آموزان اتباع خارجی، دانش آموزان تارک تحصیل و راهکارهای شناسایی و جذب بی سوادان در شهرستان را به عنوان مهمترین موضوعات این کارگروه معرفی نمود.

قاسمیان، فرماندار شهرستان با تاکید بر اهمیت دادن به اهداف متعالی نظام در جهت ریشه کن کردن بی سوادی در کشور تصریح کرد: همه دستگاه ها و نهاد ها و مردم باید در جهت این امر مهم، هماهنگ و فعال قدم بردارند.

در ادامه 4 مسئله فوق توسط اعضای کارگروه به طور مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفته و هرکدام از روسای ادارت شهرستان در جهت حل این مشکلات وظایفی برعهده گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار