نشست ستاد پشتیبانی سواد آموزی آموزش و پرورش شهرستان دهاقان برگزار شد

اصفهان (پانا) - در نشست ستاد پشتیبانی سواد آموزی آموزش و پرورش شهرستان دهاقان، راهکارهای شناسایی و جذب بی سوادان و کم سوادان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۶۰۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستاد پشتیبانی سواد آموزی آموزش و پرورش شهرستان دهاقان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دهاقان نشست ستاد پشتیبانی سواد آموزی با حضور فرماندار شهرستان، مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضای این ستاد شامل روسای نهاد ها و ادارت شهرستان در سالن نشست های آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر تاکید بر اهمیت شناسایی و جذب بی سوادان و کم سوادان شهرستان در راستای ریشه کن کردن بی سوادی در منطقه، راهکارهای شناسایی و جذب بی سوادان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش دهاقان ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این مدیریت در شناسایی، جذب و آموزش بی سوادان و کم سوادان در شهرستان گفت: مدیریت آموزش و پرورش دهاقان تمام تلاش خود را در این مسیر به کار گرفته و در سال تحصیلی جدید نیز با نیروی مضاعف در این زمینه خواهد کوشید.

قاسمیان، فرماندار دهاقان نیز ضمن تقدیر از زحمات آموزش و پرورش در شناسایی، جذب و آموزش بی سوادان و کم سوادان، به مسئولین و روسای ادارات و نهاد های شهرستان فراخوان همکاری حداکثری با این اداره را اعلام نمود.

در ادامه مسائلی از جمله مشکلات شناسایی افراد کم سواد و بی سواد، راههای جذب و ایجاد انگیزه برای آن ها مورد بحث و تبادل نظر سایر اعضای ستاد قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار