انتصاب سرپرست معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دردانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - با حضورمسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ،سرپرست معاونت نهادنمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه آزاد واحد اسلامشهر معرفی شد.

کد مطلب: ۹۶۰۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب سرپرست معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دردانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

در این نشست محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحداسلامشهر روحانیت را مشاوری امین و پناهگاهی مطمئن معرفی کرد که همواره کارکردی هدایتگر و ارشادی داشتهو منشأ اثر در تقویت روحیه همدلی و حرکت جهادی در مسیر رشد فرهنگی و مذهبی بوده است.

او در ادامه با ارائه گزارشی از ظرفیتهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، به معرفی این واحد دانشگاهی پرداخت و با توجه به گستره ی وسیع رشته های دانشگاهی و تعداد دانشجو، آن را یکی از پرتنوع ترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور قلمداد کرد.

اوبا اشاره به هجمه‌های اخیر و لزوم هوشیاری در مقابله با جنگ سرد دشمن، از نقش اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی در ارتقاء بصیرت و هوشیاری جوانان و بویژه دانشجویان سخن گفت و بر اهمیت توجه به رویکردهای عمیق، جدید و علمی برای ترویج دین در دانشگاه تاکید کرد.

اسفندیار خاطرنشان کرد: بدون شک تحقق برنامه‌های دانشگاه بدون هماهنگی تمامی بخش های مختلف و به ویژه نهاد رهبری محقق نخواهد شد و ما از نگاه جامع نهاد در پیشبرد برنامه های دانشگاه همواره استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام علیرضا رجالی تهرانی مسئول نهاد نماینگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)دردانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز در این نشست از رویکرد مثبت نهاد در فعالیتها و پیشبرد اهداف دینی و دانشگاهی سخن گفت وایجاد وفاق، تحکیم وحدت و همدلی، همفکری در حل مسائل و مشکلات پیش رو با مدیریت عاطفی و معنوی و نگاهی پدرانه، ارتباط صمیمی با دانشگاهیان و بویژه دانشجویان را از جمله دستاوردهای دفاتر نهاد در دانشگاه‌ها دانست و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر مدیریت جهادی و حضور در صحنه نمایندگان نهاد تاکید کرد.

او در ادامه با تاکید بر نگاه راهبردیِ فرهنگیِ نهاد مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بر استفاده از ظرفیت مسئولین نهاد، هم در حوزه اندیشه و تصمیم سازی و هم در حوزه فرهنگی، و تعامل و همدلی با تمام حوزه ها و بویژه اساتید و دانشجویی تاکید مضاعف کرد.

حجت الاسلام محمدابراهیم سراج به نیابت از مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه نشست، در سخنانی رویکرد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه را رویکردی خدمتی و حمایتی دانست که وظیفه بسط و گسترش اسلام ناب محمدی (ص)و رشد و ترویج آرمانهای امام (ره) و انقلاب اسلامی را در دانشگاه ها عهده دار هستند.

او با تاکید بر گفتمان اصولی و منطقی در کنار رعایت تمام اصول دینی و مذهبی، خلوص در کار فرهنگی را شرط لازم دانست و عقیده، علاقه و سلیقه را از دیگر ملزومات افراد فعال در حوزه فرهنگی برشمرد.

حجت الاسلام سراج دانش افزایی استادان در قالب طرحهای ضیافت و هم اندیشی اساتید برگزاری و حمایت از کرسی‌های آزاد اندیشی و تشویق کانون‌های دانشجویی (در بخش دانشجویی) و ارتباط با گروه معارف در راستای هم افزایی و هم اندیشی در موضوعات دینی را از جمله مهمترین وظایف مورد انتظار مسئول نهاد در دانشگاه برشمرد و بر پرهیز از موازی کاری در این زمینه تاکید کرد.

این نشست با افتتاح و راه اندازی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در طبقه اول دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی همراه بود.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا رجالی تهرانی مسئول نهاد نماینگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حجت الاسلام محمدابراهیم سراج به نمایندگی از مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و جمعی از معاونان و مدیران واحد اسلامشهر،

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار