فرماندار اشکذر:همگرایی شوراهای اسلامی جهت پیگیری مسائل کلان شهرستان ضروری است

یزد(پانا) - "هادی هادی نسب "به ضرورت همگرایی شوراهای اسلامی جهت پیگیری مسائل و مشکلات کلان شهرستان اشاره و گفت: باید همه مسائل ریز و درشت حوزه های مختلف را به طور دقیق رصد کرد و پرداختن به مسائل جزئی و کم اهمیت، باعث نشود تا از مسائل مهم و زیر بنایی غافل شد.

کد مطلب: ۹۶۰۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اشکذر:همگرایی شوراهای اسلامی جهت پیگیری مسائل کلان شهرستان ضروری است

جلسه مشترک فرماندار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری،ائمه جمعه اشکذر، رستاق و خضرآباد، بخشداران و شهرداران، روسای شورای اسلامی شهر اشکذر، بخش مرکزی و خضرآباد و اعضای شورای اسلامی شهرستان در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

فرماندار اشکذر به ضرورت همکاری و همگرایی بخشداران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی جهت پیگیری هر چه بهتر مسائل و مشکلات کلان شهرستان اشاره و گفت: در این نشست های مشترک نیز تلاش می شود تا ضمن هم اندیشی، تبادل نظر و اولویت بندی در رابطه با مسائلی که به عنوان مطالبه و دغدغه اصلی مردم به شمار می رود، تصمیمات مناسب اتخاذ شود.

هادی هادی نسب افزود:" اهم فی الاهم" را همواره در مشکلاتی که مطرح می کنید لحاظ نموده و در نظر داشته باشید باید همه مسائل ریز و درشت حوزه های مختلف شهرستان را به طور دقیق رصد کرد و در عین حال پرداختن به مسائل جزئی و کم اهمیت، باعث نشود تا از مسائل مهم و زیر بنایی غافل شد.

وی ارائه نظرات تخصصی و کارشناسانه در موضوعات شهرستان را از اعضای جلسه خواستار شد و اظهار داشت: نگاه همه جانبه به موضوعات و ارائه نظرات کارشناسی می تواند در تسریع روند توسعه شهرستان موثر باشد.

فرماندار اشکذر ادامه داد: با تمام توان به موضوعاتی که در حق شهرستان اجحافی صورت گرفته باشد ورود کرده و از مدیران استانی مرتبط جوانب موضوع را مطالبه خواهم کرد تا حقی از شهرستان ضایع نشود.

در این جلسه هر یک از اعضا به بیان مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه خود پرداختند و مقرر گردید ضمن اولویت بندی این مسائل نسبت به پیگیری آنها اقدام و نتایج پیگیری در جلسه بعدی ارائه گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار