فرماندار اشکذر: استفاده از فناوری نوین در بخش کشاورزی می تواند این بخش را متحول کند

اشکذر(پانا) - "هادی هادی نسب "گفت: استفاده از فناوری نوین در بخش کشاورزی می تواند این بخش را متحول کند و افزایش بهره وری در زمینه کشاورزی شهرستان را منجر شود.

کد مطلب: ۹۶۰۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اشکذر: استفاده از فناوری نوین در بخش کشاورزی می تواند این بخش را متحول کند

فرماندار اشکذر از واحد تولیدی اسفنجرد یزد که در زمینه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات کشاورزی کوچک، فضای سبز و ماشین های راه سازی اعم از مینی لدر و کارا لودر در ناحیه صنعتی حاجی آباد رستاق فعالیت می کند بازدید کرد.

در این بازدید که " مصطفی پور دهقان" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، "محمدحسین قانعیان" بخشدار مرکزی، "میثم فلاح" رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و "ناصر زارع" رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز حضور داشتند، فرماندار اشکذر از کلیه بخش های این واحد تولیدی از جمله واحد برش، تراشکاری، ساخت موتور و مونتاژ بادی بازدید نمود.

فرماندار اشکذر با بیان اینکه تنوع محصولات در حوزه کشاورزی باعث شده تا این حوزه شهرستان در استان جایگاه ممتازی را دارا باشد، گفت: استفاده از فناوری نوین در بخش کشاورزی می تواند این بخش را متحول کند و افزایش بهره وری در زمینه کشاورزی شهرستان را منجر شود.

هادی هادی نسب اظهار داشت: مکانیزه کردن کشاورزی شهرستان با ورود ادوات، تجهیزات و ماشین‌آلات می تواند فرآیند کمی و کیفی کاشت و برداشت محصولات را ارتقاء دهد و سود بیشتری را عاید کشاورزان کند.

وی به انحصاری و دانش بنیان بودن این شرکت در تولید ادوات کشاورزی و ماشین آلات حوزه ساخت و ساز شهری و روستایی اشاره و تاکید کرد: تسهیل در روند ارزیابی ایده های شرکت های دانش بنیان و آسان گیری در پرداخت تسهیلات به این شرکتها نیز همواره مورد حمایت مجموعه فرمانداری شهرستان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار