سردار جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در همایش همیاران پلیس:

با پرورش مدیران لایق ومسئولیت پذیر ازبین دانش‌آموزان آینده‌ای روشن را برای ایران رقم بزنیم

زنجان (پانا) - سردار جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در همایش همیاران پلیس عنوان کرد، باید با پرورش مدیران لایق ومسئولیت‌پذیر ازبین دانش‌آموزان آینده‌ای روشن را برای ایران رقم زد.

کد مطلب: ۹۵۹۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
با پرورش مدیران لایق ومسئولیت پذیر ازبین دانش‌آموزان آینده‌ای روشن را برای ایران رقم بزنیم

سردارجهانبخش فرمانده نیروی انتظامی زنجان ضمن تبریک هفته‌ی نیروی انتظامی وعرض خیر مقدم به حاضرین ازمجریان وعوامل اجرایی طرح همیاران پلیس تقدیرو تشکر نمودند.

جهانبخش با اشاره به سن دانش‌آموزان گفت: « سن دانش‌آموزی سنی است که تکرار ندارد. سن دانش‌آموزی سن شور وهیاهو است و دانش‌آموز جنسی ازشفافیت، خدایی بودن وهویت انسانی است.»

جهانبخش افزود: « دانش‌آموزان عزیز باید بدانند که همه‌ی داشته‌های ما از پرچم اسلام و قرآن است. داشته‌های آینده‌ی ما به شما برمی‌گردد. باید تلاش کنیم با پرورش مدیرانی لایق از بین شما دانش‌آموزان که از همین امروز با همکاری در بخش‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی، همیاران پلیس و بسیج دانش‌آموزی مسئولیت پذیری خود را ثابت نموده‌اید در آینده شاهد توسعه فراگیر و پیشرفت هر چه بیشتر ایران عزیزمان باشیم.»

رحیم جهانبخش با اشاره به حضور تأثیرگزار نوجوانان گفت: « باید تذکر به پدر ومادر با رعایت ادب واحترام صورت بپذیرد چرا که پدر و مادر نعمات الهی هستند وهر گونه برخوردی با آنها باید عاشقانه و دوستانه انجام شود. در واقع احترام به پدر ومادر اولین اصل وجلوگیری از تخلف آنها دومین اصل است.عبور از چراغ قرمز ممکن است آسیب مالی داشته باشد ولی قابل جبران است در حالی که بی‌احترامی به پدر ومادر به هیچ عنوان قابلا جبران نخواهد بود.»

سردار جهانبخش در توصیه به پیشرفت به دانش‌آموزان تأکید کرد: «با تغییر و رشد در جامعه باید افراد نیز رشد کنند وخود را برای

زندگی در جامعه‌ی جدید آماده کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار