سرهنگ شیر محمدی رئیس پلیس راهور استان زنجان؛

«پرهیز از خطر، آرامش در سفر»

زنجان (پانا) - سرهنگ شیر محمدی در مراسم همیاران پلیس و پلیس‌یاران جوان از همه‌ی دانش‌آموزان اولیا و مربیان دعوت به همکاری نمود.

کد مطلب: ۹۰۰۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
«پرهیز از خطر، آرامش در سفر»

رئیس پلیس راهور در این مراسم گفت: « همه‌ی موفقیت‌هایمان را مدیون معلمان سخت‌کوش و پرتلاش هستیم.»

وی در ادامه از نیروهای امداد جاده‌ای تشکر کرد و گفت: « نیروهای امداد دوشادوش پلیس در همه‌ی صحنه‌ها حاضر هستند.»

شیر محمدی افزود: «همه‌ی تصادفات ناشی از خطای انسانی هستند و باید همه دست در دست هم تلاش نماییم تا تصادفات جاده‌ای را به حداقل برسانیم. همه‌ی دانش‌آموزان، اولیا، مربیان و نیروهای سایر سازمانها باید برای کمک به تأمین امنیت جانی افراد جامعه تلاش نمایند.»

وی با اشاره به آمار تصادفات اعلام کرد: « در سال 86، 28 هزار کشته و 300 هزار مصدوم داشتیم که این آمار در سال 96 علیرغم افزایش خودروها به 16 هزار کشته و 200 هزار مصدوم در سراسر کشور کاهش یافت. ولی متاسفانه آمار تصادفات در سال 97 روند رو به رشدی داشته است که جای تأمل دارد.»

این مقام مسئول؛ خستگی و خواب‌آلودگی، عدم توجه به جلو، نبستن کمربند ایمنی، صحبت با تلفن همراه و خصوصا تخلف را از عوامل اصلی بروز تصادفات جاده‌ای عنوان کرد. و افزود: « باید همیاران به پلیس قول مساعد بدهند که به رانندگان متخلف با رعایت ادب و احترام تذکرات لازم را ارائه دهند.»

رئیس پلیس در ادامه‌ی سخنانش گفت: « تصادف علاوه بر ایجاد ناراحتی‌های روحی و روانی و هزینه برای خانواده‌ها هزینه‌های زیادی را تحمیل دولت و جامعه می‌کند که واقعا جبران ناپذیر هستند.»

وی با بیان شعار « پرهیز از خطر، آرامش در سفر» سفر خوب و پرخاطره‌ای را برای همه‌ی مردم عزیز ایران آرزو نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار