عباسپور: انجمنی موفق است که الگو سازی کند

تهران (پانا) - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در انتخابات انجمن اولیا و مربیان مجتمع استثنایی شهید اصلانی منطقه 5 از حق اولیا برای مشارکت در روند آموزشی و پرورشی مدرسه سخن گفت.

کد مطلب: ۹۵۹۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
عباسپور: انجمنی موفق است که الگو سازی کند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 5، عباس پور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از مشارکت شکوهمند اولیا در این انتخابات، از نقش و اهمیت ارتباط خانه و مدرسه گفت و افزود: مشارکت خانواده ها کیفیت تعلیم و تربیت را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: اولیا حق دارند در روند آموزشی و پرورشی مدرسه مشارکت کنند تا فعالیت ها با کار تیمی مدرسه و اولیا به نحو مطلوبی برای خدمات بهتر انجام پذیرد.شعار امسال انجمن نیز، «مشارکت در مدرسه حق والدین است» که در سند تحول بنیادین نیز خانواده در تمامی سطوح تصمیم گیری ستاد تا مدرسه نقش دارند.

عباسپور افزود: در دوره ابتدایی اکثر صاحب نظران تعلیم و تربیت معتقدند شخصیت کودکان در پنج ، شش سالگی شکل می گیرد و نباید این فرصت را از دست داد.

وی گفت: 50 درصد دانش آموزان دوره ابتدایی می باشند که این کار تعلیم و تربیت را دشوار می کند و تاثیر گذاری خانواده بیشتر است، بستری را مدرسه آماده می کند که نقش خانواده حیاتی است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان اظهار داشت انجمنی موفق است که الگو سازی نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار