کسب رتبه برتر پروژه مهر98شهر تهران توسط منطقه5

تهران (پانا) - یکی از موفقیت های قابل توجه و ارزنده آموزش و پرورش مناطق نوزده گانه معطوف به کسب رتبه برتر شهر تهران در پروژه مهر است. آموزش و پرورش منطقه5 موفق به کسب رتبه برتر پروژه مهرشهر تهران گردید.

کد مطلب: ۹۸۹۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر پروژه مهر98شهر تهران توسط منطقه5

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 5، علی ندیری، مدیر آموزش و پرورش منطقه۵ با اشاره به پیگیری مجدانه سیاست های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از سوی آموزش و پروش منطقه5 گفت: یکی از ماموریتهای مهم برنامه ریزی برای آمادگی هرچه بهترو مطلوبتر مدارس و همکاران در منطقه 5در قالب پروژه مهربوده است که کلیه مدیران مدارس و همکاران خود را موظف و مکلف به اجرا و پیگیری آن می دانستند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه5 عنوان کرد: با تلاش و همیاری عوامل مسئول و تعامل سازنده میان هریک از ارکان منطقه و مدارس، در سالیان اخیر به توفیقات برجسته ای در عرصه اجرایی اهداف و برنامه های پروژه مهر نائل شده ایم و امیدواریم این روند در آینده نیز استمرار یابد.

وی گفت: سیاست های پروژه مهر در قالب پنج کارگروه اعم از تعمیر وتجهیزات، نظارت و ارزیابی، ساماندهی، تأیید صلاحیت و کارگروه توجیه و تبلیغ پیگیری می شود که خوشبختانه با اتخاذ تدابیر و تمهیدات هوشمندانه در منطقه کسب رتبه برتر آموزش و پرورش منطقه5 در شهر تهران در پروژه مهر، از توفیقات شایسته ای بوده که با تلاش و پشتکار عوامل ذیربط در این منطقه حاصل شده است.

مدیرمنطقه در خاتمه یادآور شد: تلاش می کنیم برای تقویت کمی و کیفی مدارس از هیچ اقدام سازند ای دریغ نکنیم و تأکید ما بر این اصل و منطق استوار است که هر آنچه ضریب کیفی خدمات و امکانات آموزشی تقویت شود، به همان میزان زمینه و بستر مطلوب تری برای کشف استعدادها، ، توانمندی ها و حصول نتایج شایسته علمی و آموزشی فراهم خواهد شد.

گفتنی است که ریاست منطقه از کلیه عوامل اداری، اعضای کمیته ها، مدیران مدارس، معاونین، کارکنان مدرسه و اعضای انجمن اولیا و مربیان در این زمینه تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار