نخبگان ورزشی و سلامت دانش آموزی آذربایجان شرقی تجلیل شدند

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش: یکی از روش‌های شاداب کردن مدارس ترویج فرهنگ ورزش است

تبریز (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش معتقد است یکی از روش های شاداب کردن مدارس و جامعه همان ترویج فرهنگ ورزش است.

کد مطلب: ۹۵۸۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش: یکی از روش‌های شاداب کردن مدارس  ترویج فرهنگ ورزش است

مهرزاد حمیدی در آیین تجلیل از نخبگان ورزشی و سلامت دانش‌آموزی و همکاران استان آذربایجان شرقی در باشگاه فرهنگیان استان گفت: موفقیت آذربایجان شرقی در حوزه تربیت بدنی و سلامت نشان‌دهنده همت و پشتکار مسئولان استان است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سوال مهر رئیس‌جمهوری که چگونه می‌توان محیط مدرسه را شاداب کرد، گفت: یکی از روش‌های شاداب کردن مدارس و جامعه همان ترویج فرهنگ ورزش است.

حمیدی بیان کرد: اینکه یک تیم در استان آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی و تیم دیگری در مسابقات آسیایی توانست مقام قهرمانی را کسب کند در سایه برنامه‌ریزی و همت مسئولان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این آیین تجلیل گفت: بهترین فضیلت در جهان آگاهی است و منشا علم و آگاهی غیر از مدارس جایی دیگر نیست.

وی تاکید کرد: دشمن درجه یک انسان جهل است و اگر برنامه‌ریزی برای نابودی جهل و نادانی نداشته باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

پاشایی افزود: امروز محصول شش سال برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف تربیت بدنی و المپیاد علمی است که دانش‌آموزان توانستند مدال جهانی کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار