مدیر آموزش و پرورش ورامین :جشن عاطفه ها فرهنگ سازی مناسب درجهت اشاعه کمک به همنوع درجامعه است

ورامین (پانا) - به همت سازمان دانش آموزی مدیریت آموزش و پرورش ورامین و مشارکت اداره کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان ورامین جشن عاطفه هادر راستای فرهنگ نو دوستی در سطح مدارس ورامین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ورامین :جشن عاطفه ها فرهنگ سازی مناسب درجهت اشاعه کمک به همنوع درجامعه است

صبح امروز با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین، امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش، زهرا هداوند میرزایی عضو شورای شهر ورامین، رنجبر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعضای شورای معاونین و جمعی ازمسئولین جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکو کاری وبا شعاربا رنگ مهر رویایی را بسازیم، دردبیرستان دخترانه استعدادهای در خشان ورامین برگزار شد .

امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: امروز فرصت مناسبی است که توانمندان با مهر و محبت و سخاوت خویش برای دانش‌آموزان کار خیری انجام دهند.

او مهمترین هدف در این مراسم را فرهنگ سازی و انفاق کردن در جهت کار خیر برشمرد وچنین مراسمی رافرهنگ سازی مناسب در جهت اشاعه کمک به همنوع در جامعه دانست .

در ادامه حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین نیز در سخنانی با اشاره به آیات قر آن مجید و گرفتن درس انفاق از آیات الهی افزود: باید دانش آموزان خوب درس بخوانند و در کنار اخلاق اسلامی،حریم‌های اخلاقی و احترام به معلم، خانواده را رعایت کرده و حجاب را به عنوان یک ارزش اسلامی حفظ نمایند .

در همین راستا جشنواره عذاهای سنتی و ایرانی سالم برگزارو بعد ازکمک خیرین به دانش آموزان نیازمند دانش آموزان کمکهای خود را در داخل صندوق انداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار