آیین روز جهانی گردشگری در هنرستان دستمالچی کاشان برگزار شد

کاشان (پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان گفت: منطقه فرهنگی کاشان، یکی از مناطقی است که آینده اقتصاد آن در گرو خدمات گردشگری است اما با توجه به این ظرفیتها و توانمندی در حوزه گردشگری، با کمبود نیروی متخصص در این صنعت روبرو هستیم.

کد مطلب: ۹۵۷۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین روز جهانی گردشگری در هنرستان دستمالچی کاشان برگزار شد

عباسعلی قپانی پور در آیین گرامیداشت روز جهانی گردشگری در هنرستان دخترانه دستمالچی کاشان افزود: مدیریت گردشگری، یکی از رشته های کاربردی و مورد نیاز منطقه تاریخی کاشان است.
وی افزود: با وجود تبلیغ های شدید استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، حضور امن و بدون مخاطره گردشگران خارجی حتی در ساعات پایانی شب در منطقه فرهنگی کاشان، شاهد امنیت واقعی است که گردشگران از آن بهره مند است.
مدیر آموزش وپرورش کاشان گفت: اگر آموزش وپرورش دغدغه همه اداره ها ودستگاه های دولتی نباشد کارایی و اثربخش لازم را نخواهد داشت و خوشحالیم که در این شهرستان شاهد این همکاری هستیم.
حسین مقنی اظهار کرد: تعامل دستگاه های دولتی و غیردولتی با آموزش وپرورش کاشان، باعث شد تا پروژه مهر امسال که از تیرماه شروع زمینه موفق برای آغاز سال تحصیلی جدید بود.
وی افزود: ایجاد رشته گردشگری در هنرستان دستمالچی، حاصل همکاری و ایجاد یک تفاهم با اداره میراث فرهنگی است که باعث جذب دانش آموزان علاقمند به این رشته شد .
وی تصریح کرد: ضروری است که دانشگاه های کاشان، زیرساختهایی را آماده کنند تا هنرجویان این رشته بتوانند در شهر خود ادامه تحصیل داده و جذب بازار کار شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار