فولادوند: تکلیف سازمانی ما آشناکردن دانش آ‌موزان با زوایای دفاع مقدس است

تهران (پانا) - صبحگاه مشترک بسیج فرهنگیان تهران با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با تشییع پیکر شهید گمنام در حیاط اداره کل آغاز شد و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و مدیران و کارکنان اداره کل و بسیجیان فرهنگی برای استقبال از پیکر شهید گمنام همراهی کردند.

کد مطلب: ۹۵۶۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: تکلیف سازمانی ما آشناکردن دانش آ‌موزان با زوایای دفاع مقدس است

عبدالرضا فولادوند با گرامی داشت نام و یاد شهیدان و خوشامد جهت حضور بسیجیان و فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: نقاط ضعف حکوت ها این است که بدو تاسیس به مرور زمان به سمت ضعیف شدن می روند و به انتها می رسند و منقرض می شوند اما آنچه جمهوری اسلامی را توانمندتر و قدرتمندتر کرده است خون شهداست. آرمان الهی که اما برای ما ترسیم کرد.
وی افزود: اگر تسلیحاتی که زمان جنگ استفاده می شد را با آنچه امروز داریم مقایسه کنیم می بینیم در اوج اقتدار و توانمندی و پیشرفت در سایه منویات رهبری و دیپلماسی قدرتمند هستیم و همه این ها را مرهون خون شهدا هستیم.
فولادوند افزود: باید قدر شهدا و انقلاب را بدانیم. بی شک خون شهدا همان راهی است که امام برای ما ترسیم کرد و مقام رهبری از آن یاد کردند که نام و یاد شهدا را باید زنده نگه داشت. باید به وظیفه تاریخی خود عمل کنیم و نسل جدید را با این مهم آشنا کنیم.
وی افزود: آموزش و پرورش تکلیف سازمانی و دینی خود می داند که دانش آ‌موزان را با مباحث دفاع مقدس و افکار و زوایایی که هنوز ما موفق نشده ایم آنها را ظاهر کنیم، آشنا کند. باید بتوانیم در توسعه ارزش های اسلامی گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار