فولادوند: انجمن اولیا و مربیان پل ارتباطی دونهاد آموزشی مهم است

تهران (پانا) - انتخابات انجمن اولیا و مربیان با حضور رضوان حکیم زاده، معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و عباسپور، مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در مدرسه شاهد حضرت زینب(س) منطقه5 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۷۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: انجمن اولیا و مربیان پل ارتباطی دونهاد آموزشی مهم است


عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا و تبریک شروع سال تحصیلی جدید گفت: همه سرمایه ما بچه های ما هستند و تمام زندگی ما برای این بچه هاست. اما باید این نکته را مدنظر داشته باشیم اولین الگوی دانش آموزان و کودکان خود ما هستیم. فرزندان ما به حرف های ما گوش نمی دهند، بلکه به رفتار ما می نگرند.
وی افزود: وقتی بر راستگویی و رعایت فرایض دینی تاکید می کنیم او با رصد اعمال ما همان را ضبط می کند. اگر کودکان ما با مد و مدبازی بار آورده شدند نباید از آنها انتظاری غیر از پیگیری این موضوع داشته باشیم. این مهم در تربیت کودکان باید مدنظرما باشد.
فولادوند گفت: انجمن اولیا و مربیان پل ارتباطی دو مرکز تعلیم و تربیت است و در منزل باید آموزش های مدرسه تداوم پیدا کند نه اینکه خدای نکرده متضاد باشد.
وی افزود: باید از ظرفیت اولیا هم بخوبی استفاده شود و البته که در سالهای اخیر حضور والدین بیشتر فنی و علمی شده است برخلاف گذشته که صرفا کمک های مالی مدرسه مدنظر بود اخیرا از سواد آنها بیشتر استفاده می شود.
وی افزود: باید برای تربیت بچه های مان مطالعه کنیم نه اینکه به همان سبک پدرها و مادران مان آموزش را انجام دهیم. فرهنگ استفاده از مشاوره را توسعه دهیم و بین خانواده ها مشاوره جایگاه واقعی خودش را پیدا کند.
وی راه اندازی کلاس های بازی برای کودکان را کار بزرگی اعلام کرد که معاونت ابتدایی وزارتخانه انجام داده و تعداد این کلاس ها در شهر تهران را 100کلاس اعلام کرد.

همچنین ندیری، مدیر آموزش و پرورش منطقه5 ضمن خیر مقدم خدمت خانواده ها و میهمانان و گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: امیدوارم با شروع سال تحصیلی جدید بتوانیم خدمات ارزشمندی داشته باشیم.
وی افزود: انجمن اولیا و مربیان یکی از عناصر اصلی در رشد جامعه ماست و بسیاری از خانواده ها و اولیا را به خود مشغول کرده و می تواند پل ارتباطی خوبی میان خانه و مدرسه باشد. هرچه این مهم مشارکت بیشتری داشته باشند زمینه کیفیت بخشی تعلیم و تربیت فراهم می شود.
وی گفت: امیدوارم در انتخابات امروز بتوانیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار