تجلیل از نفرات برتر کنکور کهگیلویه و بویراحمد +تصاویر

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: با همت بلند مردان روزگار به جایی رسیده اند

یاسوج (پانا) - در آئینی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیران آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان،خانواده ها و معلمان از دانش آموزان استعدادهای درخشان پذیرفته شده در کنکور سراسری تقدیر شد.

کد مطلب: ۹۵۶۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از نفرات برتر کنکور  کهگیلویه و بویراحمد +تصاویر

در این آیین مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه خداوند اندیشه های بزرگ را دوست و با همت بلند مردان روزگار به جایی رسیده اند دارد گفت: یکی از اصول موفقیت این است که انسان کارهای کوچک را کنار بگذارد و به کارهای بزرگ بپردازد.

او گفت : امروزه روانشناسان به این نتیجه رسیده اند که هوش به تنهایی کافی نیست و هوش هیجانی که همان پشتکار است نیز مورد نیاز است.

زارع پور با اشاره به اینکه یکی از آفت های حکومت های دینی تقدیر گرایی است گفت: تقدیر گرایی از انحرافاتی است که در دین ما به وجود آمده است و این را بنی امیه در اسلام جا انداخت، آنها می گفتند کار و تلاش را کنار بگذاریم و همه امور را به دست تقدیر بسپاریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه باید خودباوری را در جوانان تقویت کنیم اظهار کرد: نمی دانم و نمی توانم را باید از ذهن خود بیرون کنیم، حضرت امام خمینی تاکید زیادی بر خودباوری داشت و به ما آموخت که ما می توانیم.

زارع پور با اشاره به اینکه هر ساله 10 تا 20 نفر به رتبه های زیر 1000 استان در کنکور سراسری افزوده می شود گفت: در کنکور امسال بیش از 150 رتبه زیر 1000 دراستان داشتیم که این امر در تاریخ آموزش و پرورش این استان بی‌نظیر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار