برگزاری همایش تجلیل از برترین های کنکور 93 در شهرستان گتوند

خبرگزاری پانا: همایش برترین های کنکور سراری سال ۹۳ با حضور شهردار ، رئیس شورای شهرستان ، امام جمعه و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند و جمعی از پرسنل اداره آموزش و پرورش و دانش آموزان برتر کنکور 93 در دبیرستان کوثر برگزار شد.

کد مطلب: ۳۰۸۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، همایش برترین های کنکور سراری سال ۹۳ با حضور شکری زاده شهردار و مرادی رئیس شورای شهرستان و حجت الاسلام حسنی امام جمعه و علیدادی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند و جمعی از پرسنل اداره آموزش و پرورش و دانش آموزان برتر کنکور 93 در دبیرستان کوثر برگزار شد.
به پاس تلاش ها و زحمات برگزیدگان کنکور93 شهرشتان همایش تجلیل برگزار گردید. از رتبه های برتر قدر دانی شد.
.یوسف علیدادی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند در این مراسم در سخنانی به نحوه درس خواندن دانش آموزان و راهنمایی آنها برای آمادگی هرچه بیشتر در خصوص کنکور اشاره کرد و خطاب به دانش آموزان گفت : از رتبه های برتر و از مشاورین استفاده کنید.
وی همچنین از خانواده های دانش آموزان تقاضا کرد تا شرایط مناسبی را برای دانش آموزان مهیا کنند و از مسافرت ها و دید و بازدید ها در ایام نزدیک به کنکور همچنین عید نوروز ، خودداری کنند تا دانش آموزان با آرامش بیشتری درس بخوانند.
همچنین فتاحی کارشناس مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان در گفتگو با خبرگزاری پانا با بر شمردن موئلفه‌های موفقیت در كار و تحصیل، بر حمایت از نخبگان و استفاده از نظرات آنان در امور مختلف تاكید كرد و بیان داشت: توسعه سطح علم و منابع انسانی در توسعه كشور موثر است. وی خاطرنشان كرد: در چشم انداز آینده كشور تاكید زیادی روی توسعه دانایی محور صورت گرفته و انسان یكی از عوامل مهم تولید و توسعه است و ارتقای شاخص‌های رفاه در جامعه با تربیت نیروهای تلاشگر متعهد و متخصص ارتباط نزدیكی دارد. ایشان در پایان تصریح كرد: ما باید با تجلیل از این جوانان سعی در الگو قرار دادن آنها و جذب سایر جوانان داشته باشیم.
در پایان این همایش ، برترین های کنکور هدایایی از سوی آموزشگاه کوثر ، توسط امام جمعه شهرستان ، رئیس آموزش و پرورش ، رئیس شورای اسلامی و شهردار دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار