دستگاه قضایی اردبیل از فعالیت‌های موسسات خیریه حمایت می‌کند

اردبیل (پانا) - معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان اردبیل همواره حمایت قضایی قانونی لازم را برای برطرف کردن مشکلات موسسات خیریه انجام می‌دهد.

کد مطلب: ۹۵۶۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه قضایی اردبیل از فعالیت‌های موسسات خیریه حمایت می‌کند

یوسف خدادادی در حریان بازدید از خانه امن اردبیل اظهار داشت: خانه امن مکانی برای نگهداری زنانی است که در خانه مورد خشونت، آزار و اذیت قرار گرفته و مامن و سرپناهی ندارند و به این خانه مراجعه می‌کنند.

او افزود: در این خانه که توسط موسسه ائمه اطهار(ع) و با حمایت دستگاه قضایی و اداره بهزیستی اداره می‌شود، مشاوره‌های لازم داده می‌شود تا مشکل این افراد حل شود و بتوانیم شاهد بازگشت امنیت و آرامش به خانواده‌های این افراد شویم.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بیان کرد: خوشبختانه در طول یک سال از حدود 29 نفر که به این خانه مراجعه کرده‌اند، 26 نفر از آنها مشکلاتشان حل شده و به خانه‌های خود بازگشته‌اند.

خدادادی گفت: از خیرین، مردم و مسئولان انتظار می‌رود تا از این موسسات خیریه حمایت‌های لازم را انجام دهند و دستگاه قضایی استان نیز همواره حمایت قضایی قانونی لازم را برای برطرف کردن مشکلات این موسسات و افراد تحت پوشش آن انجام می‌دهد.

او تصریح کرد: به یقین برطرف شدن مشکلات این گونه افراد در سالم‌سازی جامعه بسیار موثر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار