خدمات شهرداری برای دانش‌آموزان تا پایان سال تحصیلی ادامه می‌یابد

یزد (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر یزد با تقدیر از اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در ارتباط با آغاز مدارس گفت: خدمات شهرداری برای دانش آموزان تا پایان سال تحصیلی ادامه می‌یابد.

کد مطلب: ۹۵۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
خدمات شهرداری برای دانش‌آموزان تا پایان سال تحصیلی ادامه می‌یابد

غلامعلی سفید صبح امروز در یکصد و هشتاد و ششمین نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام سجاد(ع) اظهار داشت: تداوم راه امام حسین(ع)، عاشورا و کربلا در پیام رسانی حضرت امام زین العابدین و حضرت زینب کبری(س) بود.

وی تصریح کرد: اگر این دو بزرگوار در کمال شجاعت، شهامت، ایثار و علم به روشنگری بعد از قیام نپرداخته بودند شاید کربلا در کربلا می‌ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد به بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: امیدواریم آموزش‌ها به معنای واقعی که همان تغییر در رفتار است انجام شود و بتوانیم رفتار فرزندانمان را بر اساس الگوی ایرانی اسلامی تغییر دهیم.

سفید به اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان‌های شهرداری یزد برای این هفته اشاره کرد و افزود: خدمات ارائه شده مورد توجه و تشویق خانواده‌ها، دانش‌آموزان، معلمان و مدیران مدارس بود.

وی ادامه داد: در مجموع زمینه‌های سالی امن، شاد، فرح بخش برای مدارس در یزد فراهم شد و انشاالله این خدمات در طول سال برای حفظ و تقویت این زمینه‌ها ادامه پیدا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: این اقدامات سبب شده که دانش آموزان با نشاط و شادابی هرچه بیشتر وارد مدرسه شوند و قطعا در ایجاد روحیه نشاط در مدارس تاثیرگذار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار