آغاز فعالیت پارک آموزش ترافیک شهرداری یزد همزمان با بازگشایی مدارس

یزد (پانا) - مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد گفت: پارک آموزش ترافیک همزمان با بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید روزانه میزبان ۱۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان هم‌استانی در مقاطع مختلف تحصیلی می باشد.

کد مطلب: ۹۶۱۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت پارک آموزش ترافیک شهرداری یزد همزمان با بازگشایی مدارس

حمید دهقان در خصوص مجموعه پارک آموزش ترافیک شهرداری گفت: این مجموعه در سال جدید تحصیلی، روزانه میزبان ۱۵۰ نفر از نونهالان و نوجوانان هم‌استانی در مقاطع مختلف تحصیلی می باشد.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد افزود: آموزش کودکان در هر زمینه ای که باشد اثرگذاری بسیار بیشتری نسبت به آموزش بزرگسالان دارد زیرا کودکان در رده سنی قرار دارند که به راحتی آموزش های مختلف را فراگرفته و به خوبی رعایت می کنند.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش قوانین ترافیکی به کودکان موجب می شود تا در آینده شهروندان قانونمندتری داشته و به تبع آن با مشکلات ترافیکی کمتری روبرو باشیم.

دهقان اضافه کرد: آموزش در پارک ترافیک با همکاری پلیس راهور به دو صورت تئوری و عملی انجام می شود به طوریکه در بخش تئوری، آموزش در کلاس و با حضور مربی به صورت تصویری (پخش انیمیشن های ترافیکی)، برگزاری مسابقه و پرسش و پاسخ در خصوص مسائل ترافیکی و در بخش عملی در محوطه پارک با برگزاری برنامه های آموزشی همچون نحوه تردد از خیابان، آشنایی با چراغ ها، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، دانش آموزان با رفتارهای ترافیکی بیشتر آشنا می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار