مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش‌وپرورش در سمنان:

تمدن سازی با رویکرد اسلامی- ایرانی در مدارس اجرا شود

سمنان (پانا) - مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش‌وپرورش در آیین زنگ مهر و مقاومت هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به میزبانی دبیرستان محمد رسول‌الله (ص) سمنان ضمن بیان اینکه تمدن سازی با رویکرد اسلامی- ایرانی در مدارس کشور می‌بایست اجرا شود، ابراز داشت: تنها در این صورت می‌توان به پیشرفت و توسعه دست‌یافت هر چند که این راه یعنی گام نهادن در مسیر توسعه فرهنگی و علمی عزم و بسیج عمومی ضروری است.

کد مطلب: ۹۵۶۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تمدن سازی با رویکرد اسلامی- ایرانی در مدارس اجرا شود

مرتضی شکوهی ضمن تبیین پیام وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب ۴۱ مرتبه از جوانان نام برده شده است، افزود: این موضوع یعنی توجه به جوانان و فراهم کردم مسیر رشد و تعالی آن‌ها، بحث مهمی که باید معلمان آموزش‌وپرورش و مدیران مربوط در شهرستان‌ها و استان‌ها به آن توجه لازم داشته باشند.

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش‌وپرورش بابیان اینکه جوان امروز برای به دست گرفتن آینده فردای سرزمین خود نیازمند نشاط و شادابی است، گفت: مدیران مدارس امروز باید موضوع نشاط اجتماعی را در حوزه کاری خود مدنظر قرار داده و برای ایجاد مدارس شاد تلاش کنند.

شکوهی زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در حوزه آموزش سطح کشور را ناکافی خواند و تصریح کرد: برای ارتقای سطح کیفی آموزشی می‌بایست خانواده‌ها نیز با معلمان مدارس ضمن مساعدت و همراهی لازم دغدغه تربیت نسل موفق، صالح و سالم را داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه با همراهی می‌توان به تربیت جوانان موفق دست پیدا کرد، افزود: این راهبرد می‌بایست مدنظر تمام نهادها قرار گیرد زیرا آموزش‌وپرورش به‌تنهایی قادر به توانایی اجرای طرح‌های آموزشی و تربیتی در کشور نیست و این عزم ملی را می‌طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار