استاندار سمنان:

با تکیه بر مقاومت و شعار "ما می توانیم" افتخارات بزرگی به دست آورده ایم

سمنان (پانا) - استاندار سمنان با بیان اینکه سکان مدیریت جامعه در آینده در دستان دانش آموزان است، اظهار کرد: محیط آموزش و پرورش باید محیط علم آموزی بوده و از تبدیل آن به محل مجادلات بی حاصل جلوگیری شود.

کد مطلب: ۹۵۶۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
با تکیه بر مقاومت و شعار "ما می توانیم" افتخارات بزرگی به دست آورده ایم

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آئین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان محمد رسول الله(ص) سمنان گفت: سال تحصیلی جدید را به ۱۲۳۰۰۰ دانش آموزان استان که امروز زنگ علم آموزی با ورود این عزیزان به مدارس نواخته شد و همچنین به ۸۵۰۰ نیروی خالص، دلسوز و زحمتکش فرهنگی استان تبریک‌می گویم.

آشناگر با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: دانش آموزان دیروز در طول سالهای جنگ دفتر و مدرسه را کنار گذاشته و به میدانی قدم گذاشتند که نه تنها خالق یک حماسه شدند بلکه موجب غرور یک‌ملت گردیدند.‌

وی همچنین اضافه کرد: یاد و نام تمامی شهدای گرانقدر را گرامی داشته و امیدوارم دانش آموزان عزیز همواره بهره های فراوان از فرهنگ ایثار و شهادت حاصل کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه کشور ما امروز در مسیر سازندگی و بالندگی است، اظهار کرد: نسل اول و دوم انقلاب در طی سالهای پیش خوش درخشیدند و اکنون نوبت شما جوانان و آینده سازان است. ما از راه پیشرفت و عزتی که انتخاب کرده ایم، هیچگاه پشیمان نیستیم.

آشناگر تکیه بر توان داخلی را عامل پیشرفت و موفقیت دانست و افزود: ما علاوه بر پیروزی در جنگ هشت ساله، افتخارات بزرگی را در عرصه های علمی و فناوری و .... کسب کرده ایم که بر مبنای شعار" ما می توانیم " بدست آمده است.

وی همچنین تصریح کرد: امروز شاهدیم که ملت رشید ایران با تکیه بر توان اندیشمندان و پژوهشگران و دانشمندان جوان خود بر بلندای قله های علم و آگاهی ایستاده است.

استاندار سمنان رشد و آبادانی و رفاه را متکی به توفیق دانش آموزان هر کشور در کلاس های درس عنوان کرد و گفت: معتقدیم که بجای تبدیل آموزش و پرورش به محل صرفا یادگیری و آموزش تئوری باید به سمت و سویی حرکت کنیم که مبانی علم آموزی در آموزش و پرورش تقویت شود.

آشناگر با تاکید بر اینکه سکان مدیریت جامعه در آینده در دستان دانش آموزان است، اظهار کرد: محیط آموزش و پرورش باید محیط علم آموزی بوده و از تبدیل آن به محل مجادلات بی حاصل جلوگیری شود.

وی شادی و نشاط را لازمه محیط های آموزشی دانست و افزود: مدارس ابتدایی باید مدارسی باشد که دانش آموز بهنگام حضور در آن احساس شادی و تحرک و نشاط نماید.

استاندار سمنان با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش دینداری و مدارا تقویت شده و گسترش یابد، در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم که تفکر دانش آموزان نو و تازه است و این تفکر می تواند به مدیریت استان کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار