رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر خبر داد: اجرای عملیات حفاری تونل مترو اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر گفت : با انتخاب شهرداری اسلامشهر به عنوان دستگاه اجرایی مترو شهرستان پس از مونتاژ کامل دستگاه حفارTBM، در روزهای آینده، شاهد حفاری تونل مترو اسلامشهر خواهیم بود.

کد مطلب: ۹۵۶۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر خبر داد: اجرای عملیات  حفاری تونل مترو اسلامشهر

رضا قاسمی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر در این رابطه اظهار داشت: پیشرفت احداث مترو طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته در شرایط خوبی است و سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر نیز به صورت روزانه بر این پیشرفت نظارت دارد.

او در ادامه خاطر نشان کرد: پروژه مترو اسلامشهر دارای پنج ایستگاه خواهد بود که از ایستگاه مترو آزادگان آغاز و از مسیر چهاردانگه گذشته و به میدان قائم اسلامشهرختم می شود.

این مسئول تصریح کرد:قرار است در فاز اول خط مترو اسلامشهر از ایستگاه آزادگان تا میدان نماز اجرا و یک ایستگاه در میدان نماز توسط شهرداری اسلامشهر و یک ایستگاه نیز در شهر چهاردانگه توسط شهرداری چهاردانگه احداث شود.

قاسمی اذعان داشت: پروژه‌های اجرای تونل مکانیزه از آزادگان تا میدان نماز و احداث تونل غیر مکانیزه از محل اجرا تا ایستگاه آزادگان آغاز شده که پس از گذشت شش ماه از اجرای احداث مترو، طبق برنامه ریزی‌های پیش بینی شده، شفت ورودی احداث تونل انجام شده وهفتاد درصد کار مونتاژ دستگاه حفاری نیز انجام شده که پس از مونتاژ کامل دستگاه مذکور، در روزهای آینده حفاری تونل مسیر مترو نیز آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر بیان داشت: حفاری تونل مترو سه سال زمان خواهد برد که در این مدت حفاری غیر مکانیزه و احتمالا احداث ایستگاه های چهاردانگه و میدان نماز نیز به انجام خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار