بخش دیالیز دانشگاه علوم پزشکی کاشان به بهره بردار ی رسید

کاشان (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: فازدوم بخش دیالیز این دانشگاه با اعتبار 13 میلیارد ریال و با مشارکت نیکوکاران به بهره بردار ی رسید.

کد مطلب: ۹۵۶۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بخش دیالیز دانشگاه علوم پزشکی کاشان به بهره بردار ی رسید

ابراهیم کوچکی در آیین بهره برداری از این بخش اظهار کرد: برای راه اندازی این بخش شش میلیارد ریال از محل اعتبارهای دانشگاه و هفت میلیارد ریال از محل مشارکت خیرین سلامت تامین شد.

وی، با اشاره کمک دو میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خانواده زنده یاد محمد رضا نوبختیان افزود: فاز دوم بخش دیالیز دانشگاه واقع در بیمارستان اخوان دارای ظرفیت 18دستگاه است که هم اکنون با هفت تخت بستری شروع به کار کرده است.

وی تصریح کرد: ساختمان فعلی دیالیز بیمارستان اخوان در سال 1375 با ظرفیت 12 دستگاه به بهره برداری رسیده است که در حال حاضر 62 تخت دیالیز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان فعال می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طبق مستندات موجود آمار بیماران نیازمند دیالیز در سال 1375 ، 38 نفر بوده که این رقم در سال 1398به 250 بیمار رسیده است

کوچکی با اشاره به ارائه خدمت فوق تخصصی قلب کودکان در کاشان افزود: جهت رفاه شهروندان این خدمت در بیمارستان شهید بهشتی و کلنیک ویژه دانشگاه ارائه شده و همشهریان می توانند از طریق سامانه الکترونیکی nobat.kaums.ac.ir ویا شماره تماس 55770000 نوبت دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار