ساماندهی بازگشت زائران اربعین با سامانه تردد

کاشان (پانا) - مدیر پشتیبانی موکب اینترنتی انصار اربعین گفت: همه زائران اربعین حسینی برای بازگشت به شهر‌های خود باید با ثبت نام در سامانه اینترنتی www.etaradod.ir زمان برگشت خود را مدیریت کنند.

کد مطلب: ۹۵۵۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی بازگشت زائران اربعین با سامانه تردد

محمدجواد فائض پور نوش آبادی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: این سامانه با همکاری سازمان حج و زیارت و مشارکت همه دستگاه‌ها از جمله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و وزارت راه و شهرسازی برای هماهنگی زمان بازگشت طراحی شده است.

وی افزود: زائران اربعین حسینی قبل از حرکت می‌توانند با مراجعه به سامانه etaradod.ir در بخش مشاهده کاروانها نام شهر خود را جستجو کنند و چنانچه شهری نبود، نام آن را به شماره 30009900039861 ارسال کنند تا در سامانه ثبت شود.

وی تصریح کرد: چنانچه مدیر شرکتهای اتوبوسرانی یا رانندگان اتوبوس، پیامی با متن زمان حرکت خود از مهران را به شماره ستاد اربعین بفرستند، نرم افزار سامانه تردد، شماره تلفن مدیر کاروانهایی که سه ساعت قبل یا سه ساعت بعد آن از کربلا حرکت کرده اند را برای او ارسال می کند.

وی تاکید کرد: بیش از ۱۲ هزار اتوبوس برای برگشت زائران حسینی به شهر‌های خود در این سامانه پیش بینی شده است که بعد از نام نویسی زائران و تعیین شهر‌های برگشت، اطلاعات زائران توسط کارشناسان موکب انصار اربعین در اختیار سرپرست کاروان قرار می‌گیرد.

مدیر پشتیبانی موکب اینترنتی انصار اربعین گفت: زمان بازگشت از همه مرز‌های غربی به داخل کشور نیز اطلاع رسانی می‌شود تا از شلوغی جمعیت در مرز‌های ورودی کشور به هنگام بازگشت جلوگیری شود.

فائض پور نوش آبادی افزود: به زائران حسینی توصیه می کنیم چنانچه ظرفیت کاروانها در کربلا و نجف تکمیل شده بود، برای روز بعد ثبت نام کنند تا بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی‌ به آنها داشته باشیم و مشکلی برای هموطنان پیش نیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار