ساماندهی و زیباسازی دکل های مخابراتی در دستور کار شورای شهر یزد

یزد (پانا) - در جلسه کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش ها شورای اسلامی شهر یزد، با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرعامل شرکت مخابرات یزد، نمایندگان اپراتورها، مدیران و روسای سازمان های شهرداری؛ طرح ساماندهی و زیباسازی دکل های مخابراتی بررسی شد.

کد مطلب: ۹۵۶۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی و زیباسازی دکل های مخابراتی در دستور کار شورای شهر یزد

مد یران شرکت ایرانیان تاورز مجری طرح ساماندهی دکل ها در کشور طی گزارشی از اقدامات خود عنوان کردند: این شرکت با مشارکت اپراتورهای کشور فعالیت دارد و امسال یزد در اولویت ما قرار گرفت.

هم اکنون ۳۶۰ دکل مخابرات ی در یزد وجود دارد که در این طرح به ۲۰۰ دکل کاهش خواهد یافت. این مجموعه آمادگی خود را برای اجرای طرح بصورت پایلوت در یک نقطه شهر اعلام می کند و امید است با همکاری شهرداری و ادارات مرتبط شاهد شروع هرچه سریعتر پروژه باشیم.

ام ید است با کمک شورای شهر و شهرداری دکل های مخابراتی در ساختمان های مردمی به محل های تعیین شده و املاک شهرداری منتقل شود و سازه های زیبا با بافت شهر یزد را داشته باشیم.

مد یران مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هم ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای طرح، خواستار تشکیل کار گروه اجرایی طرح آن شدند.

مقرر شد با محور یت مرکز خلاقیت شهرداری یزد ظرف سه هفته کارگروه داخلی برای انتخاب محل پایلوت طرح و زمان بندی اجرا انجام و توافقات لازم صورت گیرد. همچنین در بازه زمانی تعیین شده از سوی کارگروه مدیریتی استان و مدیران شرکت مذکور مسیر توسعه تعیین گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار