تاکید رئیس شورای اسلامی شهر تفت بر رعایت قانون در ساخت وسازها

یزد(پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تفت با بیان ایکه هر گونه اقدام به ساخت و رئساز غیرمجاز به معنای نقض قوانین و ضوابط شهرسازی است، گفت: عوامل شهرداری با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد جدی و قانونی خواهند کرد.

کد مطلب: ۹۵۸۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید رئیس شورای اسلامی شهر تفت بر رعایت قانون در ساخت وسازها

سید مهدی اعرابی درجریان بازدید از ساخت و ساز در باغات تقت با اشاره به اینکه کنترل و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از موضوعات مهمی است که مسئولین مربوط باید مورد توجه قرار دهند، گفت: باید تلاش شود تا فرآیند توسعه و پیشرفت شهر ‌و خدمات رسانی مطلوب به مردم از راه قانونی و ضوابط و اصول شهرسازی هموار شده و امور مهم و حیاتی مردم معطل نماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تفت رویکرد جدی همه اعضای شورای پنجم و اعضای محترم کمیسیونهای ماده ۱۰۰ و تجدید نظر ماده ۱۰۰ مبنی بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را یادآور شد و اظهار داشت: این موضوع با جدیت از سوی مسئولان ذیربط به منظور تحقق اهداف مدیریت شهری پیگیری می شود.

وی ادامه داد: واحد ساختمان شهرداری تفت بر روند ساخت و سازها نظارت مستمر داشته و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی می کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تفت: از شهروندان درخواست می کنیم به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خطر و خسارات احتمالی؛ قبل از هرگونه ساخت و ساز در سطح باغات، اصول شهرسازی و ایمنی و حقوق شهروندی را رعایت کرده و سپس نسبت به اخذ مجوزهای لازم از سوی شهرداری اقدام کنند.

دکتر اعرابی تاکید کرد: پس از جلسات برگزار شده در خصوص مبارزه با تخریب باغات، شهرداری تفت، تخریب و رفع آثار ساخت و ساز غیر مجاز را دستور کار قرار داده است.

مهندس فتوحی شهردار تفت نیز در این بازدید عنوان کرد: در یک ماهه گذشته نسبت به سال های گذشته با تمهیدات بعمل آمده و با حضور گشت بازرسی و بازدید های میدانی ضمن پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، تخلفات نیز کاهش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار