زنگ مهر و مقاومت در منطقه چهاردانگه طنین انداز شد

چهاردانگه (پانا) - مراسم بازگشایی مدارس با عنوان زنگ مهر ومقاومت و افتتاحیه آموزشگاه خیر ساز مرحوم شریعتی نیا با حضور نماینده مجلس، فرماندار شهرستان اسلامشهر، شهردارچهاردانگه، شورای منطقه چهاردانگه، رئیس بنیاد شهید، دهیاران و مسئولین بخش چهاردانگه در این آموزشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر و مقاومت در منطقه چهاردانگه طنین انداز شد

در این مراسم سعیده سید مومن، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در سخنانی ماه مهر را ماه مهربانی و پویایی خواند و اظهار داشت: به یاد ماندنی ترین روز برای شما دانش آموزان امروز است و پس از سه ماه استراحت بار دیگر باید در سنگر تعلیم و تربیت در پایه ای بالاتر تلاش کنید تا پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید.

او در ادامه افزود: امروز به همت خیر گرانقدر مرحوم شریعتی نیا و همراهی فرزندان ایشان مدرسه ده کلاسه در روستای فیروز بهرام چهاردانگه افتتاح شد و فضای این محیط خیر ساز پر از شور و شعور دانش آموزان و نوجوانان این منطقه خواهد شد و لذت بخش ترین لحظه برای خیرین است.

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در آیین افتتاحیه مدرسه مرحوم شریعتی نیا و بازگشایی مدارس یادی از مرحوم دکتر حافظی، بنیان گذار مجمع خیرین استان تهران کرد و امر مدرسه سازی را بذر مهربانی کاشتن در دنیا و برداشت در آخرت خواند.

/خبرنگار: فرزاد محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار