برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی در مدارس با حضور اعضای هیات دولت

تهران (پانا) - در اولین روز از مهر، جمعی از اعضای هیات دولت با حضور در مدارس شهر تهران آغاز بهار تعلیم و تربیت را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۹۵۵۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی در مدارس با حضور اعضای هیات دولت

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش‌وپرورش، صبح امروز و در اولین روز از سال تحصیلی 99-98 جمعی از اعضای هیات دولت با حضور در مدارس شهر تهران ضمن به صدا درآوردن زنگ مهر، آغاز بهار تعلیم و تربیت را به معلمان و دانش‌آموزان تبریک گفتند و از نزدیک شاهد شور و نشاط دانش‌آموزان بودند.

محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در منطقه 2 تهران در دبیرستان فضیلت سعادت‌آباد، جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی کشور؛ در منطقه 11 و در دبیرستان سید جمال اسدآبادی، حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در منطقه 12 و در مدرسه ابتدایی اندیشه ویژه ناشنوایان، عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست در منطقه 11، در دبیرستان شهید مفتح و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در دبیرستان کمال محله نارمک منطقه 8 حضور یافتند و پس از نواختن زنگ مدرسه به نشانه آغاز سال تحصیلی جدید، سخنرانی کردند و در جمع دانش‌آموزان و معلمان این مدارس حضور یافتند.

همچنین معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در دبیرستان فضیلت شهر بهارستان و محمدرضا عارف، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در مدرسه صدیقه طاهره شهر ری، زنگ مهر را به صدا درآوردند و در آئین بازگشایی مدارس فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت را در کنار دانش‌آموزان گرامی داشتند.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش‌وپرورش چندی پیش از اعضای هیات دولت خواسته بود تا هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی در مدارسی که سابقاً در آن تحصیل‌کرده‌اند حضور یابند و آیین آغاز سال تحصیلی را در این مدارس برگزار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار